HP_ Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Skulle ta en liten opprydning på HD´en før eg får min nye pc... sletta nesten alt utenom Nfshp2 og cm01/02.. + noen småting.. Det eg har på den disken no tar 1,17 GB.. men på Egenskaper står det at 4.6 GB er i bruk.. kor er de siste 3,3? Har lasta ned litt filmer med kaaza og noen har feilet.. (ganske mange de siste 2 dagene faktisk.. ) kor blir det av disse halve filene? blir de sletta av seg sjøl eller legger de seg et annet sted? har gått igjennom alle katalogene på D: og eg finner ikke noe mer.. 3,3 GB er sporløst forsvunnet.. Noen som vet ka som kan ha skjedd? Lenke til kommentar
555 Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Last ned Space manager her og se hva som bruker plassen Lenke til kommentar
HP_ Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 CM og nfs..... Fant netopp ut at eg har virus og... vet ikke om det kan ha noe med saken å gjøre.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 CM og nfs..... Fant netopp ut at eg har virus og... vet ikke om det kan ha noe med saken å gjøre.. Jo det har det, mangen virus typer kopierer seg selv hele tiden helt til harddisken er full. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Skjulte filer? Systemfiler? (hint, hint) Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Det første som slo meg her også er det samme som "castor" har skrevet... har du tømt søppelbøtten? Lenke til kommentar
Defender Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Ta en defragmentering først (siden du har slettet gasnke mye). En enkel måte å finne hvor mye av dataene er, er eliminasjons medtoden. Høyreklikk på hovedmappene (De som ligger direkte på partisjonen, eks. c: el.) Se på properties. Fortsett dette til du finner en mappe som er meget stor (i megabytes..), fortsett så inne i denne mappen til du finner feilen. 3.3 GB er lett å finne. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Swap filen til windows skal vel heller ikke utelukkes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå