Vaskebalje Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Jeg skal kjøpe ny HDD, og også ett nytt lydkort.. Lydkortet er jeg sikker på, men HDD er det verre med! Det er disse 4 det står i mellom: http://www.komplett.no/k/kcp.aspx?sku=3252...0711&sku=331024 Har dere noen meninger om hva som er best?=) Endret 26. juni 2007 av Vaskebalje Lenke til kommentar
froskenfredrik Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Kjøp samsungen. Den er stillegående og pålitelig! Lenke til kommentar
Vaskebalje Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Kjøp samsungen. Den er stillegående og pålitelig! 8948125[/snapback] Står ikke noe om hvor mye dB på den...? Men uansett, takk for respons=) Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 når det kommer til lyd er det som regel samsung som er tingen, 320gb utgaven av den disken er det stilleste som finnes av disker, da bråker neppe denne så mye heller Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hei. Enig med de andre, ville også valgt Samsung sin, har gode erfaringer med deres disker selv. Nettulf Lenke til kommentar
Vaskebalje Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 OK, da går jeg for den Takk for all hjelp Lenke til kommentar
froskenfredrik Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Det står ikke oppgitt støy nei, men det skal du uansett ta med en klype salt. Et godt generelt tips er å google produktnavnet for å finne brukererfaringer, eventuelt å gjøre som du har gjort nå - spørre på et forum. Min personlige erfaring er at samsungs disker er stillegående og pålitelige. Jeg har selv en 500gb fra samsung og en 500gb fra western digital, og wd-disken bråker merkbart mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå