Gå til innhold

TwinMOS PC3200 DDR 256MB m/Winbond? Hva er det?

fUsiOn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil tro at det betyr at det er winbond chip'er(er det er ord?) på rammen. Disse skal være veldig fine til overklokking. Winbond of Hynix hvis jeg ikke husker feil, er bra til overklokking, mens det finnes noen andre som ikke er fult så bra, husker ikke hva disse heter.

Mulig jeg tar feil da :)

Lenke til kommentar

Oki, nå står det på komplett at det er med Winbond chip.. stod ikke det når jeg spurte.

Lurer på om det er bra Winbond chip som er på den rammen, eller om det er dårlig. Kanskje kjekt å kjøpe Twinmos m/Winbond på tanke med å ha 2 veldig like rambrikker i Dual channel på nforce2 kort.

Kjøper man bare vanlig Twinmos så kan man jo ende opp med hva som helst, og i verste fall ram som er eledig til å kjøre over orginal hastighet.

Har nå 384MB ram, og har en Twinmos 128MB brikke m/samsung chips. Den rocker desverre resten av rammen jeg har, så jeg kan ikke tweeke minnet mitt så mye. Hadde 448MB, men måtte ta til takke med 384MB da den 64MB brikka jeg hadde var utrolig dårlig til overklokking.

Dette er noe jeg helst ikke vil oppleve igjen da jeg skal kjøpe ny maskin, og tenkte kanskje at å kjøpe minne m/Winbond ville være det beste da de er fra samme type.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...