Gå til innhold

Til fotografens glede - the expurgated version

Onkel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vinkelen du presenterer bildet i gjør at det virker helt sprøtt.. God ide.. Har du ikke gjort noe sånt tidligere med en annens (eller ditt?) bilde? (Jeg mener selvf her på forumet..)

8947743[/snapback]

Det stemmer, jeg foreslo en gang å snu noen andres landskapsbilde på hodet for å se om refleksjonen ga en rar feeling oppned. Syntes det ble bedre her. :) Synd at ikke refleksjonen var helt plan og perfekt, her kan man ane krusninger og det avslører det litt.

Endret av Onkel
Lenke til kommentar

Forresten, jeg kjenner jo ikke disse folkene, og tror ikke de vet de ble tatt bilde av. Vi har diskutert dette før, og ble enige om at det var greit når folk ikke er hovedmotivet eller de ikke er gjenkjennelige. Men jeg er kanskje litt mer på grensa her?

Lenke til kommentar

Jeg er veldig imponert! For det første var det godt gjort å oppdage dette motivet, men måten du også framstiller det på var utrolig kreativt! :thumbup:

Når det gjelder å publisere denne typer bilder uten at de som er fotografert har godtatt det, gjør det kanskje litt tvilsomt egentlig. Men det er jo nesten synd at de ikke fikk vite noe om dette bildet. Hadde de sett dette, ville de sikkert likt å få sitt eget eksemplar.

Lenke til kommentar

"Kjønner"? :huh:

*grøss*

Anyway: jeg liker veldig godt måten du på får bilde av det samme motivet fra litt forskjellige vinkler. Det blir en veldig spennende effekt uansett hvordan du vrir og vender på det (heh :p )

Jeg synes heller ikke det er noe galt med at det er litt bølger i vannet. Sånn som jeg ser det så er de subtile hint om hvordan bildet er blitt til, og noe av det spennende med bildet er jo å undre seg over hvordan det er blitt gjort, og så etter hvert oppdage det.

Alt i alt, så er det et bilde det er vanskelig å komme med forbedringsforslag til (bortsett fra at jeg er enig med poenget om fargene). Det er ikke et "lettsett" bilde som føles umiddelbart behagelig, det er et bilde som helt klart tvinger den som ser på det til å tenke og undres litt. Noe som i mine øyne er en god ting.

Lenke til kommentar
Du bryter jo personvernslova ved å legge ut bilete av folk utan å spør om deira godkjenning. Uansett, dette skjer jo HEILE tida (bilder på facebook, nettby o.l.)

8949039[/snapback]

Pokker... Vel, hva med den nye versjonen nå da? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...