Myst Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hei Noen som vet åssen jeg aktiverer funksjonen som lar PCen sette inn CDen automatisk? Er på jobben nå, fjernstyrer PCen hjemme og brent et par CDer med Nero, som har da den ulempen at den løser ut CDene når jobben er gjort. Når jeg høyreklikker på CD-stasjonene, får jeg bare opp valget "Løs ut". Vil ha de inn igjen jeg! Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Deklarasjon: Private Declare Function mciSendString Lib "winmm.dll" Alias "mciSendStringA" (ByVal lpstrCommand As String, ByVal lpstrReturnString As String, ByVal uReturnLength As Long, ByVal hwndCallback As Long) As Long Kode: Private Sub command1_Click() Dim LRet As Long LRet = mciSendString("set CDAudio door open", returnstring, 127, 0) End Sub Private Sub command2_Click() Dim LRet As Long LRet = mciSendString("set CDAudio door closed", returnstring, 127, 0) End Sub Legg dette VB-prosjektet på klienten Lenke til kommentar
Myst Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Søren, jeg burde kunne dette her.. Skal vi se, åssen var det igjen.. hmm kan noen gi meg en hjelpende hånd.. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 kan du ikke bare sette nero til at det _ikke_ skal løse ut cdn etter endt brenning? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 kan du ikke bare sette nero til at det _ikke_ skal løse ut cdn etter endt brenning? 8947753[/snapback] Er det et valg? Bruker ikke Nero selv Lenke til kommentar
Myst Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Nei sjekket nå, og lette gjennom instillingene, men fant ikke noe alternativ for det. Kan ikke noen bare forklare åssen jeg skal legge inn koden da? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Om du ikke vet hvordan, dropp saken. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Hvorfor det? Er alltid keen på å lære noe nytt, og hvis ikke du vil hjelpe, er det sikkert noen andre som vil. Noen andre enn DemoniZer som vil hjelpe meg? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg kan hjelpe deg på vei, du må implementere koden jeg skrev i et VB-prosjekt med knapper og styr. Så lager du en exe av det hele og kjører denne på klienten. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Takk for hjelpen, men jeg fant ut av det. Problem solved Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Takk for hjelpen, men jeg fant ut av det. Problem solved 8948247[/snapback] Skriv gjerne hvordan du løste det. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg googlet litt og fant et lite kjekt program som både løser ut og lukker skuffen Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg googlet litt og fant et lite kjekt program som både løser ut og lukker skuffen 8948583[/snapback] Legg ut linken da vet du, i tilfelle andre vil ha en løsning Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Vær så god! Bare følg denne linken. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 er bombe sikker på at man har det valget i nero uten at jeg gidder sjekke det ut atm, vet og ha brukt det selv. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Options - Expert features - "Do not eject disc when burn is complete" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå