ikkenostress Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Viste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne men prøver her Vel det jeg lurer på er om jeg må reinstallere XP når jeg bytter ut HK og CPU til noe bedre? Er jo noe snakk om dette med OMD versjoner som man da ikke kan oppgradere Hardware eller no.. har ikke så mye greie på dette så håper noen kan fortelle meg om dette går eller ikke. På forhånd Takk. Lenke til kommentar
slimer Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Det fins vel en liten sjanse for at du skal kunne starte opp windows på nytt, men i de alllller alller fleste tilfeller vil du ikke kunne starte windows igjen etter at du har byttet CPU og HK. så ja, du må nok gjøre det. Samtidig som du BØR gjøre det uansett. Ta backup av det du skal før du bytter hk, det har jeg brent meg på en gang allerede. Lenke til kommentar
ikkenostress Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Det fins vel en liten sjanse for at du skal kunne starte opp windows på nytt, men i de alllller alller fleste tilfeller vil du ikke kunne starte windows igjen etter at du har byttet CPU og HK. så ja, du må nok gjøre det.Samtidig som du BØR gjøre det uansett. Ta backup av det du skal før du bytter hk, det har jeg brent meg på en gang allerede. 8947764[/snapback] ok, hva er det beste backup programmet å bruke.. kunne godt tenk meg å ha alt slik jeg har har det nå.. men det er vel kanskje umulig.. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hvis chipsettet og og prosessorfamilien er den samme skal du kunne starte windows direkte med ny hardware. Hvis ikke booter du bare fra windows-cdn og velger 'repair install' fra fra denne. mvh r. Lenke til kommentar
ikkenostress Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Hvis chipsettet og og prosessorfamilien er den samme skal du kunne starte windows direkte med ny hardware. Hvis ikke booter du bare fra windows-cdn og velger 'repair install' fra fra denne. mvh r. 8947992[/snapback] Det sistnevnte hørtes nydelig ut Takker roger_h99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå