trn100 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 ...Telenor i kveld fordi jeg slapp igjennom.... Det er ikke alle forunt, og jeg har holdt på lenge..... Det er ikke det at Telenor ikke har kundeservice, de ringer bare flere ganger i måneden fra hemmelige nummer... Står bare xxxx i displayet.... De er bra på å selge..... Spør en Telenor selger om hva du burde gløre, og han tar garantert feil..... Han skjønner ikke ikke en dritt.... De vet de mindre om, egentlig vet de ingenting utover hva MS har råd til å tape..... 1 Lenke til kommentar
Term Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hehe. Jo har ikke helt oversikten på hvor mange timer jeg tilsamme har tilbragt i telenor kundeservice kø. men det er et 2 sifret tall. Nå har jeg byttet isp bort fra dem, og tror du ikke de aldri stanset abbonementet til ISDN,online og ADSL'n. joda jeg fikk en regning 2 måneder senere om at jeg fortsatt hadde adsl og hele pakka. når jeg ringte kundeservice så alt jeg ble møtt av var kjeft når det ikke var min skyld engang. Da fyrte jeg meg opp og sa noen stygge org i telefonen. Han telefon mannen ble litt varm i trøya og tok seg trolig litt nær av de koselig nordnorske utrykkene mine og vips noen minutter senere var det fixet. Måtte betale regninga like f... mye, men Får tilbakebetalt alt sammen om noen dager. forhåpentligvis....ellers blir det nok en stygg samtale. Må bare si at kundeservicen til telenor tildels er svært uproffesjonel. Og folk som kanskje ikke klarer å utrykke seg like godt tror jeg sliter litt med dette. Nei jeg holder meg til Bluecom nå for tiden. De på kundeservicen de er trivelige, og har faktisk innrømt sine egne feil. Det skjer ikke ofte fra noen kundeservice i det hele tatt. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 trn100.. jeg må bare si.. IDIOT! sutrekjærring.. er hva jeg kaller sånne som deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå