-HaZeN- Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hey! Er kjempeinteressert i å vite mer om disse telefonene... har greid å grave frem tentativ lanseringsdato juli på htc'n og oktober på i-mate'n. Amerikansk pris ligger på $555 = 3330kr på s420.. Men hva blir prisene og lanseringsdatoene i Norge for disse telefonene? (Spesielt interessert i i htc). Mulighet for å kjøpe disse m/ abonnement? Noen som vet noe som helst? Lenke til kommentar
-HaZeN- Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 seriøst er det ingen som vet noen ting som helst? Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Kansellert hele serien så vidt jeg vet... Lenke til kommentar
-HaZeN- Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Kansellert hele serien så vidt jeg vet... 9023464[/snapback] Hva ble kansellert ? HTC s420 ? Det forklarer hvorfor det er så merkelig stille rundt denne telefonen... hvis dette er tilfelle, hvorfor og kommer det noe lignende i nærmeste framtid? Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 i-Mate Ultimate serien. HTC s420 vet jeg ikke noe om... Lenke til kommentar
-HaZeN- Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 i-Mate Ultimate serien. HTC s420 vet jeg ikke noe om... 9037421[/snapback] så det er fortsatt håp altså? siklet over qtek 8500 og nå kommer ifølge ryktene etterfølgeren med wm6, gps og raskere cpu.. ariibaaa!! Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Helt feil - hvorfor tar alle det de leser på msmobiles.com / pocketpcthoughts.com etc. for god fisk ? Det er KUN rykter at Ultimate serien er kansellert! I hvertfall inntil videre! i-mate sier selv de er i en omstruktureringsfase av firmaet + at noen produsenter de benytter ikke klarte å "levere varene" - og derfor har f.eks Ultimate serien blitt forsinka. Selv sitter jeg og venter på at telefonene skal ramle inn i fanget mitt..i følge pressemelding som omtaler markedet i Asia så skal en/flere Ultimate telefoner komme i september. PS! Jeg driver i-mate support for Norge - men i-mate holder kortene meget tett inntil brystet. Ultimate 6150/8150 vil kanskje være de første som kommer for salg - i hvertfall ligger nå 6150 inne til godkjenning hos FCC. Kansellert hele serien så vidt jeg vet... 9023464[/snapback] Lenke til kommentar
-HaZeN- Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 men hvorfor er det så stille rundt htc?? er det kanskje den serien som er blitt kansellert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå