Gå til innhold

HTC S420 / i-Mate Ultimate 9150

Anbefalte innlegg

Hey!

Er kjempeinteressert i å vite mer om disse telefonene... har greid å grave frem tentativ lanseringsdato juli på htc'n og oktober på i-mate'n. Amerikansk pris ligger på $555 = 3330kr på s420..

Men hva blir prisene og lanseringsdatoene i Norge for disse telefonene?

(Spesielt interessert i i htc). Mulighet for å kjøpe disse m/ abonnement?

Noen som vet noe som helst?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Kansellert hele serien så vidt jeg vet...

9023464[/snapback]

Hva ble kansellert ? HTC s420 ? Det forklarer hvorfor det er så merkelig stille rundt denne telefonen... hvis dette er tilfelle, hvorfor og kommer det noe lignende i nærmeste framtid?

Lenke til kommentar
i-Mate Ultimate serien. HTC s420 vet jeg ikke noe om...

9037421[/snapback]

så det er fortsatt håp altså? siklet over qtek 8500 og nå kommer ifølge ryktene etterfølgeren med wm6, gps og raskere cpu.. ariibaaa!! :)

Lenke til kommentar

Helt feil - hvorfor tar alle det de leser på msmobiles.com / pocketpcthoughts.com etc. for god fisk ? Det er KUN rykter at Ultimate serien er kansellert! I hvertfall inntil videre! i-mate sier selv de er i en omstruktureringsfase av firmaet + at noen produsenter de benytter ikke klarte å "levere varene" - og derfor har f.eks Ultimate serien blitt forsinka.

Selv sitter jeg og venter på at telefonene skal ramle inn i fanget mitt..i følge pressemelding som omtaler markedet i Asia så skal en/flere Ultimate telefoner komme i september.

PS! Jeg driver i-mate support for Norge - men i-mate holder kortene meget tett inntil brystet. Ultimate 6150/8150 vil kanskje være de første som kommer for salg - i hvertfall ligger nå 6150 inne til godkjenning hos FCC.

Kansellert hele serien så vidt jeg vet...

9023464[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...