Footy Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Noen som vet om et bra sted å få seg noen bra Transformers kles effekter i Oslo. Noen som har et lite utvalgt av størrelser. Det lille de har i ny og ne på Outland er liksom alltid XXL osv... Jeg trenger liksom Stor Small eller liten Medium.... Trenger til fredagen . De jeg har er så utslitt... og veldig store...hehe Finnes det et eget "klesforum"? fant ikke, så jeg posta her.... Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Heisann, visste ikke at slike klær fantes engang. Kategorien du leter etter finner du her: Samfunn > Mote og Velvære https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=380 Lenke til kommentar
Footy Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 hehe, takk... Jeg mener jo bare klær med logoer og bilder på... Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 hehe, takk...Jeg mener jo bare klær med logoer og bilder på... 8947389[/snapback] Ah, jeg tenkte det var mer i retning av en "drakt". Min far driver med et trykkeri, der er det jo fullt mulig å trykke opp print og slikt på det du måtte ønske. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Yes, vi tar det i den andre tråden du har oppretta vi nå . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg