plumbe Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 For en kort stund siden, etter en restart, sluttet plutselig DHCP funksjonen på min D-link G684T å fungere. Når jeg ba om ny ipadresse fikk jeg en gateway og ipadresse som begynte på 169.254.xxx.xxx. Og jeg får ikke logget meg inn på routerens webgrensesnitt, så jeg kan ikke oppgradere firmwaret.Har noen hatt samme problem før? Det er bare 1 uke siden jeg kjøpte den. Burde jeg returnere den? Lenke til kommentar
kahorn03 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 For en kort stund siden, etter en restart, sluttet plutselig DHCP funksjonen på min D-link G684T å fungere. Når jeg ba om ny ipadresse fikk jeg en gateway og ipadresse som begynte på 169.254.xxx.xxx. Og jeg får ikke logget meg inn på routerens webgrensesnitt, så jeg kan ikke oppgradere firmwaret.Har noen hatt samme problem før? Det er bare 1 uke siden jeg kjøpte den. Burde jeg returnere den? 8947251[/snapback] Hadde du satt på trådløs kryptering og endret login passord før dette skjedde? Har du prøvd å holde inne reset knappen i ca 30 sekund for å tilbakestille til fabrikk innstillinger og så tatt oppsettet om igjen? Lenke til kommentar
plumbe Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Ja, hadde satt på trådløs kryptering. prøvde å resete men det funka ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå