AK47 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Har noen prøvd *sensurert* Det er liksom for godt til å være sant, hvis det i det heletatt er lov. Kom gjerne med tilbakemeldinger om tjenesten, hvis noen av dere har prøvd den. Det som er spesielt hyggelig med denne tjenesten er at det er en database med millioner av spill etc, og det er ikke nødvendig å nedgradere/oppgradere PSPen. Det er derfor jeg har tro på at det faktisk er en fullt lovlig tjeneste. Endret 26. juni 2007 av Zeph Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Glemte å si at man abonnerer på tjenesten. Tegner for et år eller livstid. Prisen for livstid er normalt litt over 80 dollar, men det er visst et tilbud nå, som varer til i morgen. Hvis nå dette ikke er et "tilbud" som starter på nytt igjen i morgen. Noen amerikanske nettsteder er jo rå på slike såkalte tilbud. Endret 26. juni 2007 av AK47 Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Selvsagt er dette her bare tull. Er bare å lese på siden. Står så mye der som ikke er mulig. Dessuten er det selvsagt ulovlig å laste ned psp spill, hvis du i det hele tatt får tilgang til dette. Det som er spesielt hyggelig med denne tjenesten er at det er en database med millioner av spill etc, og det er ikke nødvendig å nedgradere/oppgradere PSPen. Det er derfor jeg har tro på at det faktisk er en fullt lovlig tjeneste. Det er IKKE ulovlig å nedgradere sin PSP, det er ULOVLIG å laste ned millioner av spill. Endret 26. juni 2007 av EssspeN Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 For det første; jeg har ikke påstått at det er ulovlig å nedgradere sin PSP. Kan heller ikke se at andre har påstått det i denne tråden, så hvorfor du slår til med caps lock er i denne sammenheng en gåte. Mange aktører tilbyr nedlasting og bruk av spill, blant annet med abonnemnet. Til og med Telenor, selv om deres spill slutter å virke når abonnementet utløper. En tilsvarende abonnementordning blir forståelig vanskelig med en PSP. Ettersom man betaler for et år eller livstid og man får tilgang til Playstation 1 spill etter å ha tegnet abonnement, ønsket jeg å forhøre meg om hva dette er, uten noen baktanker om å laste ned millioner av spill på ulovlig vis. I så fall hadde jeg ikke opprettet denne tråden. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 For det første; jeg har ikke påstått at det er ulovlig å nedgradere sin PSP. Kan heller ikke se at andre har påstått det i denne tråden, så hvorfor du slår til med caps lock er i denne sammenheng en gåte. 8947847[/snapback] Vel jeg forstod det slik av slutningen din at siden man ikke trengte å oppdatere/nedgradere PSP så var det lovlig, akkurat som at det var det som var ulovlig. Bruk 80$ og sjekk hva det er for noe da, så kommer du med tilbakemelding til oss på forumet. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 hvis du går med på dette og betaler 80 dollar så er jeg redd du vil tape pengene og få et greit "lurt" tryne ut året. Hvorfor skal noen kunne tilby en tjeneste der du kan laste ned alle spillene som er lagt ut for prisen av 2 spill i butikk. Trenger ikke tenke mer en til nesen for å se at dette er shady buisnuiss. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Det er forøvrig ikke komt ut 3,7 millioner PSP-spill... Ikke engang om den hadde vært bak-kompatibel, med både PS1 og PS2 ville det vært så mange spill tilgjengelig.. :-/ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Nei, dette er ikkje lov. Denne nettsida tilbyr kun piratkopier og tar betalt for det. Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tråden er eit brudd på retningslinjene og blir stengt. Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein eller bruke -knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg