Erik B. Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hei, etter som jeg ikke vet hvilken koding som må til for å utføre en slik funksjon forstår jeg at denne tråden kan bli flyttet etter en stund. Det jeg spør etter er rett og slett en "placeholder" vis ikke det sier deg noe, så kan du skjekke ut facebook vis du har det. Der hvor du kan skrive på wall'en din så er det nemlig "Write something on your own wall...". Og når du trykker på tekstfeltet for å skrive noe, forsvinner denne teksten automatisk. Er klar over at man kan legge inn value="En liten placeholder her" i inputen, men dette fører til at man må viske vekk setningen, i stedenfor at den forsvinner av seg selv. Se bildet under, om det gjør deg noe klokere. Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Noe slikt som dette burde funke: <textarea onfocus="this.value=''" onblur="this.value='Tekst'">Tekst</textarea> Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Javascript. Valuen til elementet settes, og onclick() skiftes den ut til ingenting. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Kan du komme med et konkret eksempel? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg vil påstå at fraxinus' eksempel var så konkret som man kan få det? -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå