meeg Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Swiftech sender en bakplate gratis til alle som er eiere av Apogee GT og GTX vannblokker. Det har tydligvis vært noen klager på hovedkort som har bøyet seg pga. monteringen, og Swiftech sender derfor ut bakplate til alle som henvender seg til [email protected], oppgir adressen platen skal sendes til, og sender med en kopi av fakturaen fra da vannblokken ble kjøpt. Tilbudet gjelder kun 1 måned. Bakplaten er underveis til meg allerede Kilde: Swiftech Forums Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Går det an å få ny, selv om den gamle ikke er ødelagt? er det bare til å ta bildet av kvitteringen? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Hvorfor skal du ha ny hvis den gamle ikke er ødelagt? Jeg sendte med fakturaen som en .pdf fil. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hvorfor skal du ha ny hvis den gamle ikke er ødelagt?Jeg sendte med fakturaen som en .pdf fil. 8947478[/snapback] Vel, det er alltid greit å ha en ekstra. Tror ikke jeg har fått noen faktura.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå