Gå til innhold

CM Dirt - online damage

sageman

Anbefalte innlegg

Har spilt noen runder nå online og må si dette faktisk var mer positivt enn fryktet. En liten tabbe, så raser du nedover resultatlisten øyeblikkelig og ved tilsvarende gode vurderinger blir du kjapt belønnet med hopp oppover. Rett og slett jævlig hektisk til tider, kjemper for å holde kontroll på bilen over småhopp og påfølgende svinger, samtidig som du vet du har et kobbel av motstandere rundt deg, klare til å straffe deg for den minste feil du gjør :D Og så er det greit at du kun er avhengig av deg selv hvorvidt du gjør det bra eller dårlig...

Men en ting synes jeg er litt dårlig, skadene bilen får er alt for små, det virker som det skal enormt mye til før "damage-symbolene" dukker opp, med de følger det får for bilens oppførsel. Virker som alt står på "rookie" eller noe sånt, noen som vet?

Forresten burde det også være mulig å kunne chatte med flere enn en inne i game-lobbyen, f.eks opptil 10 stk i felleschat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte noen runder online forleden og synes også den delen av spillet var bedre en fryktet.. Kjørte blandt annet en som var online ranked som nr 8 og holdt følge med han en stund, så havnet jeg langt ut i grøfta og raste nedover resultat lista, faktisk helt ned på 19 plass.. Ved neste checkpoint lå jeg 6 sekunder bak han, men ga pokker og trykket klampen i bånn og lot det briste eller bære og havnet til slutt 1 1/2 sekund bak han i mål.. Fy f**** å artig det var å kjøre så bra.. Spillet er rett og slett fantastisk :)

Lenke til kommentar
Spilte noen runder online forleden og synes også den delen av spillet var bedre en fryktet.. Kjørte blandt annet en som var online ranked som nr 8 og holdt følge med han en stund, så havnet jeg langt ut i grøfta og raste nedover resultat lista, faktisk helt ned på 19 plass.. Ved neste checkpoint lå jeg 6 sekunder bak han, men ga pokker og trykket klampen i bånn og lot det briste eller bære og havnet til slutt 1 1/2 sekund bak han i mål.. Fy f**** å artig det var å kjøre så bra.. Spillet er rett og slett fantastisk :)

8953905[/snapback]

Det er akkurat det jeg også syns er så bra med spillet. Du kan gjøre en generaltabbe, og alikevel komme tilbake pga den litt usansylige delen av spillet.

Har bestilt det og gleder meg som en liten unge (er jeg ikke det allerede da :p)

Endret av Rallahr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...