Autodidact Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Fra forfall til det verre - i samme park som forrige bilde. Beklager hvis du havnet her om du så for deg godsaker som emnetittelen kanskje får deg til å tenke på.. Det er desverre flere måter å se verden på en kun den ene.. Kritikk, på bildet, mottas gjerne.. Kan det gjores teknisk bedre i ettertid? For jeg tror ikke jeg finner den søte modellen igjen. Og jeg elsker.. å manipulere bilder. 55mm, 1/60s, f11/200, blenderprioritet. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Dette minner litt om de bildene jeg tok av Ugandas berømte Crested Cranes. Ikke vakre de heller, men i likhet med mine fuglebilder fra Afrika, er ikke dette heller noe særlig mer enn et bilde av en stygg fugl. Desverre ikke vellykket. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 ..et bilde av en stygg fugl. Desverre ikke vellykket. Åh.. søren, jeg som trodde det var perfekt siden ingen hadde noe å utsette på det. Kanskje var det skuffelsen av å ikke finne et bilde av en lekker tjei, eller kanskje jeg er alene i 'verden' om å se humoren i motivet. Synd å si det, men det får meg faktisk til å smile nesten hver gang jeg ser det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå