Gå til innhold

Med ganske godt system, kan FX 5200 køyre BF2?

Arne

Anbefalte innlegg

Ja, eg lurar på ein ting. Eg har tenkt meg å kjøpe meg eit nytt system, alt utanom skjermkort, det kjøper eg når Age of Conan kjem. Når eg kjøper systemet (om ikkje så lenge), så vel eg E4300 og 2 gb ram. Så har eg (eg må jo ha skjermkort) eit nvidia geforce fx 5200 liggande som eg skal bruke fram til eg kjøper meg Age of conan + skjermkort. Trur de Nvidia geforce fx 5200 vil dra BF2 på nokolunde middels grafikk?

EDIT: Moglegens litt rar emnetittel, eg beklagar, men det var ikkje så lett å lage ein passande. :blush:

Endret av Arne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FX 5200 høres veldig AGP ut :) Du nevner E4300 som cpu,og da blir det nok PCI-E skjermkort du skal ha.

Kjøp deg et billig pci-e kort på Kompletts demo avdeling.Er en del bra kjøp der nå.Så kan du heller kjøpe et high end kort senere hvis budsjettet ditt sier det.

Lenke til kommentar

Er du heldig,følger all bundle med.Vanligvis følger en urgammel driver cd med.Drivere laster du ned fra hjemmesiden til nvidia.

DVI-VGA-adapter har du sikkert fra før hvis det ikke følger med.Hvilken skjerm har du?

Igjen:Du skal vel ha pci-e skjermkort?Du linker til et agp kort. Du har ikke Asrock dual vsta hovedkortet vel? Da det ser ut som du ikke har kjøpt hardware enda,regner jeg med at du skal ha hovedkort med pci-e.

6600 GT pci-e er et helt ok midlertidig kort,hvis du ikke setter noe særlig krav til grafikk.

Endret av lucky666
Lenke til kommentar

Som lucky666 sier trenger du nok PCI-e kort hvis du har et hovedkort som støtter Dual Core prosessorer du kan skjekke om hovedkortet har innebygd skjermkort da.

EDIT: Svarte før eg så at du la til posten over. Takk for velkomsten :)

EDIT 2: Du bør nok kjøpe det der Gainward Geforce 7300GS skjermkortet

Endret av Taurshaz
Lenke til kommentar

6600 GT kortet er en del bedre.

Du kan jo også vurdere 7600 GS som er litt bedre enn 6600GT igjen.Men da blir det jo en helt annen pris,som etter min mening ikke forsvarer den lille forskjellen.Det spørs jo hvilke spill du spiller,og hvilke krav du setter til et midlertidig kort.

Endret av lucky666
Lenke til kommentar

Takk for at de tek dykk til til å svare! :)

No har det seg slik, at age of conan kjem 30. okt, og det er berre litt meir enn 2 mnd. etter eg kjøper. Finst det eit integrert DVI-skjermkort i P5N-E SLI?

Endret av Arne
Lenke til kommentar
Takk for at de tek dykk til til å svare! :)

No har det seg slik, at age of conan kjem 30. okt, og det er berre litt meir enn 2 mnd. etter eg kjøper. Finst det eit integrert DVI-skjermkort i P5N-E SLI?

8948660[/snapback]

Kjøp 6600GT kortet og P5N-E SLI du.6600GT selger du da skjermkortet skal oppgraderes :)

Lenke til kommentar

tja , Age Of Conan har to .exe filer til å starte opp en DX9 og en DX10 du kan sikkert klare Age Of Conan DX9 på fullt med det og DX10 på medium(Du kan sikkert overklokke det).

8800GTS klar nok DX10 Age Of Conan på fullt tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...