mysjkin Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hei, jeg fikk tilsendt et dokument som etter sigende er laget i appleworks, siden jeg ikke har en eneste mac tilgjengelig i min omgangskrets har jeg litt problemer med å få lest det... Er det noen som kan få konvertert det til noe leselig, (tekst, html, i værste fall .doc) for meg? (ca 200 kB) M. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Send det til meg på PM eller legg ut en link så skal jeg se om jeg får til noe. Trenger du å kunne skrive videre på det? Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Send det til meg på PM eller legg ut en link så skal jeg se om jeg får til noe. Trenger du å kunne skrive videre på det? 8946587[/snapback] Takk skal du ha! Neida, jeg må bare se teksten. PM kommer. M. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg fikk ikke til å lese fila, så hvis noen andre vil prøve seg, send en PM til trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå