A.J Green Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 hvordan får man fjernet ( i mitt tilfelle netcom gsm) logoen fra skjermen . jeg vil nemlig bare ha en mms melding som bakgrunn uten netcom logoen der... Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Prøv å gå inn på boomi.net eller noe liknende og bestill en blank logo.. Hvis ikke det er det der kan du registrere deg der og bruke logoeditoren til å lage deg en blank logo og bestille den... Eller bruk datakabel (hvis du har dha??) Lenke til kommentar
JSS Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 men da kommer det bare en hvit firkant, det er jo bare verre enn at det står telenor/netcom Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 hvis du vil ha fargebilde kan du gå til eurobate.com, men du må ha wap konfigurert for å laste ned. (send wap nokia til 2000) : Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 jeg har lastet ned et bilde og lagt det som bakgrunnsbilde men logoen er der fortsatt Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 men da kommer det bare en hvit firkant, det er jo bare verre enn at det står telenor/netcom Prøv å lag en svart prikk som logo i hjørnet eller no sånt da.. Hvis du klarer å leve med det?! er det noe svart på MMS-meldinga du skal bruke, kan du plassere prikken over der.. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Det er det som er problemet. Om han lager en logo besstående av en liten svart prikk vil resten bli hvit på telefonen. Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Nei!!, problemet han prøver å beskrive nå er at når han lager en HELT BLANK logo så blir det bare hvitt, derfor foreslo jeg løsningen med en svart prikk!!! Så kan vi se hva han svarer etter det!! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Joda. Det er godt mulig. Vi får håpe det funker Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Du kan jo skru av og på logoen på 3510 I har selv gjort det Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 .... men du vil holde det for deg selv eller? Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg gikk inn på start.no og laget en helt blank logo.Lagret den og gikk inn på innstillinger,display innstillinger,operatørlogo å valgte på!Ingen hvit firkant,ingen logo!Endelig kan jeg se hele utstyret til dama! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Dersom du finner en side hvor du kan sende en operatørlogo og selv velge hvilken operatør den skal være tillknyttet kan du sende en operatørlogo til deg selv som er tilknyttet en eller annen jallaoperatør i utlandet du aldri kommer til å bruke. Da vil logoen forsvinne. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Trodde dere hadde lest det i den andre tråden (er ikke helt sikker om det funker på om det virker på 3510, men): Wap to: http://www.gmayer.net/oplogo/blank.asp Velg bare ja til å lagre ny operatølogo Lenke til kommentar
ca2 Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Funket som en kule på min 6100, iallefall. Tusen takk! Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Trur du det virker på min SE t300 å??? vil ha vekk logoen!!! jeg kan bruke nokia logor!! Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg sendte over en blank logo fra logomanager via min gamle 3310... Ingen hvit flekk.. Kun bakgrunn... (3510i) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Det hjelper ikke å sende en blank operatørlogo til noen telefoner. Den oppfattes som en helt hvit logo. Det du må gjøre er å sende en logo som er tilknyttet en annen operatør eller har operatør id 0 Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 cyclo skrev: Det hjelper ikke å sende en blank operatørlogo til noen telefoner. Den oppfattes som en helt hvit logo. ! Har du prøvd?På min 3510i virka det fint...Ingen hvit firkant på mobilen! Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Funker fett hos meg oxo!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå