EmmJay Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hvor ofte får du muligheten til å plaffe dverger i førstepersonsskytespill? Les mer Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Spiller selv dette på 360, og til tider er det griemorsomt, men pga at jeg ikke kjenner noen andre som spiller får jeg ofte grisebank hvis jeg må spille mot en sammensvesiet gjeng som spiller ofte sammen. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Ser herlig tøft ut, spørs om ikke jeg åpner lommeboka nok en gang i sommer Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Fornøyelig artikkel, må si at ninjadvergelementet gir meg lyst til å kjøpe dette spillet. =) Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Er det Kowloon Walled City han står foran? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Dette spillet er skamgøy, så lenge man kan spille med folk som ikke på død og liv skal skrike i micen eller teamkille. Ekstra morsomt er det på lan, med 6-8stk som skriker alt de er gode for. "noensomhartreeoflife-neiventjegmenerressurect?" Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) huff, jeg har lyst på dette. men mangler både 360 og vista + monsterpc edith: hva er systemkravene? Endret 26. juni 2007 av Frangemann Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 lol, man trenger visst ikke vista lenger http://megagames.com/news/html/pc/shadowru...halo2also.shtml Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 himmel, blokkere kuler med katana? og jeg som trodde rollespillet var ute å kjøre (jepp, gammel p&p gamer med sans for shadowrun). Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 det er noe alvorlig galt med aimen på pc versjonen, føles helt feil liksom... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Tror det var snakk om at dem hadde lagt inn en eller annen form for assistanse... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Tror det var snakk om at dem hadde lagt inn en eller annen form for assistanse... 8953208[/snapback] De har vel lagt inn litt auto-aim på xbox og i tillegg så tulles siktet litt til når man snur fort på PC (som nevnt i artikkelen). Ellers er det rimlig tåplig at dette spillet er Vista-only. Igjen får man jo et bedre produkt om man cracker, når man faktisk får tak i en XP-crack... AtW Lenke til kommentar
slimjim Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Ellers er det rimlig tåplig at dette spillet er Vista-only. Igjen får man jo et bedre produkt om man cracker, når man faktisk får tak i en XP-crack... AtW 8953298[/snapback] Ja. Leste på en test de hadde gjort så får du 30% berde ytelse i xp. Spillet bruker heller ikke direct 10, skjønner ikke hva de driver med i M$ Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Ja. Leste på en test de hadde gjort så får du 30% berde ytelse i xp. Spillet bruker heller ikke direct 10, skjønner ikke hva de driver med i M$ 8957041[/snapback] Er vel et tafatt forsøk på å få folk over på vista, men det skal vel mer enn et par middelmådige spill for å få til det. AtW Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Kombinerer du dette med systemkrav som kan gi NASAs PC-er prestasjonsangst En kompis av meg kjører spillet helt fint (på low selvfølgelig) på en AOpen 1559 laptop med Windows XP faktisk..! (spec: 1,73GHz Dothan Petium M 1,5GB Ram 80GB HDD 5400RPM GeForce Go 6600 128mb.) Selv kjører jeg med masse eyecandy på pc'n i signaturen min. Laptop det også. Edit: Det finnes en Windows XP fix (du legger noen .dll filer i installasjonsmappa) slik at Shadowrun fungerer i XP også. Endret 19. juli 2007 av roy_nor Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Noen som vet om denne xp-hacken kan brukes uten å frykte bann? Har ikke lyst til å miste CD-keyen min EDIT: Har lest litt rundt nå og det ser ut at for å få 100% ut av spillet må det være på vista. Er det noen måter å legge inn Vista på ny partisjon når den XP'en jeg har tar opp all plass på hardisken med sin partisjon? Ser stygt ut til at jeg blir nødt til å reinstallere både XP og vista for å få dem på hver sin del av disken Endret 24. juli 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Noen som vet om denne xp-hacken kan brukes uten å frykte bann? Har ikke lyst til å miste CD-keyen min EDIT: Har lest litt rundt nå og det ser ut at for å få 100% ut av spillet må det være på vista. Er det noen måter å legge inn Vista på ny partisjon når den XP'en jeg har tar opp all plass på hardisken med sin partisjon? Ser stygt ut til at jeg blir nødt til å reinstallere både XP og vista for å få dem på hver sin del av disken 9134751[/snapback] Ikke installer XP og Vista på samme partisjon, det blir bare krøll. Ta deg heller tiden og re-partisjoner så du har 15gb til XP og 20-30 til Vista. Lenke til kommentar
fend Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 haha, kjøpte dette spiller for 30kr på elektrofil messa, det var egentlig ganske skuffende fordi det ikke var noe story mode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg