Qwseyvnd Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Til P-in-P... Hva tror du? hva er best å vente og være helt trygg eller få en kjønnsykdom ? Det gjelder også til trådstarteren. Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Altså, hvis hun tar på deg og presser stumpen ned i lillemann, burde de ta penga fatt å kjøpe deg en kondom. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Til P-in-P... Hva tror du? hva er best å vente og være helt trygg eller få en kjønnsykdom ? Det gjelder også til trådstarteren. 8951990[/snapback] Vel det hørtes ut som begge var jomfru så sykdommer er vel ikke dens største bekymringa Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Da ser det ut som om det gikk bra til slutt Satt i et par sackosekker og så på tv, så begynte vi å tafse på hverandre. Til slutt ble jeg ikke så usikker lengre, og da spurte jeg rett ut: "wanna do it?" Da smilte hun, og nikket, så var det på med kondomet og rett til sengs Har gjort det 2 ganger med henne nå Takker til alle som har svart! Har alltid tenkt at den dag det blir noe, så skulle jeg liksom merke det med en gang, og bare hoppe på henne og sette i gang, men der tok jeg feil... der tok jeg virkelig feil, ble endel følelser i dette her Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Da ser det ut som om det gikk bra til slutt Satt i et par sackosekker og så på tv, så begynte vi å tafse på hverandre. Til slutt ble jeg ikke så usikker lengre, og da spurte jeg rett ut: "wanna do it?" Da smilte hun, og nikket, så var det på med kondomet og rett til sengs Har gjort det 2 ganger med henne nå Takker til alle som har svart! Har alltid tenkt at den dag det blir noe, så skulle jeg liksom merke det med en gang, og bare hoppe på henne og sette i gang, men der tok jeg feil... der tok jeg virkelig feil, ble endel følelser i dette her 8953162[/snapback] Takk å lov. Endelig...Hører du nå Mr.Olsen, hør og lær. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 bare ikke la det bli for mye følelser regner med at siden du sa "wanna do it" så bor hun et stykke unna, det kan by på problemer:) Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Da ser det ut som om det gikk bra til slutt Satt i et par sackosekker og så på tv, så begynte vi å tafse på hverandre. Til slutt ble jeg ikke så usikker lengre, og da spurte jeg rett ut: "wanna do it?" Da smilte hun, og nikket, så var det på med kondomet og rett til sengs Har gjort det 2 ganger med henne nå 8953162[/snapback] Awww, så søtt Får vel bare si gratulerer! bare ikke la det bli for mye følelser regner med at siden du sa "wanna do it" så bor hun et stykke unna, det kan by på problemer:) 8953327[/snapback] Kan vel hende det bare var en av de "qle" engelskslangene. Endret 27. juni 2007 av DNA Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Han sier jo i første post at han er på ferie i et varmt land, så jeg regner med at det er derfor engelsken er nødvendig. Gratulerer til trådstarter! Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Da ser det ut som om det gikk bra til slutt Satt i et par sackosekker og så på tv, så begynte vi å tafse på hverandre. Til slutt ble jeg ikke så usikker lengre, og da spurte jeg rett ut: "wanna do it?" Da smilte hun, og nikket, så var det på med kondomet og rett til sengs Har gjort det 2 ganger med henne nå Takker til alle som har svart! Har alltid tenkt at den dag det blir noe, så skulle jeg liksom merke det med en gang, og bare hoppe på henne og sette i gang, men der tok jeg feil... der tok jeg virkelig feil, ble endel følelser i dette her 8953162[/snapback] Jeg begynner å gråte, gratulerer. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Takk å lov. Endelig...Hører du nå Mr.Olsen, hør og lær. 8953276[/snapback] Fuck yeah! :!: har 3 netter på meg til å huke ei dame nå, så skal ut i kveld. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (..) og da spurte jeg rett ut: "wanna do it?" 8953162[/snapback] Neimen jøss. Du var -treig- i starten, men det løste seg jo. Her har flertallet noe å lære, ikke vær beskjeden gutter. Hvertfall ikke med disse tegnene i forkant. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) I denne situasjonen må jeg be deg la lillemann der i kjelleren ta over tenkingen, men bare for denne gang! Endret 27. juni 2007 av Shahab Lenke til kommentar
Paraben Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Usikker på hvor lurt det egentlig er, men det er ikke noe å tenke på, det blir MYE verre viss du ikke kjører på, du kommer til å angre så lenger du lever(Hvertfall lenge) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå