ZoomZoom McMoen Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Har laget et system for å vedlikeholde database i en flatfil... Har brukt dette systemet til andre web-sider tidligere, men nå funker plutselig ikke æ, ø og å. Det vil si at jeg ikke kan legge inn tekst i min form med disse bokstavene. Får bare "Internal Server Error"... Bruker PHP 4.3.0, og Apache 2.0.43 (Win32)... Mener ikke jeg hadde dette problemet i forrige versjon av PHP... Er dette et problem i siste versjon av PHP? Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 PHP og Apache 2 funker dårlig sammen på Linux i hvertfall...... Kan hende det er feilen..... Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Har ikke hatt noen problemer med tidligere versjoner av PHP... Lenke til kommentar
pian Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jepp. Har akkurat samme problem. kjører PHP 4.3.0 og IIS 5.1, og alt som kommer fra databasen med æøå blir alvorlig kvesta - m a o kommer ut som firkanter. Merkelig. Håper det kommer et svar som kan fikse dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå