_Mathias_ Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hei, det har seg slik at fattern har bestemt seg får å kjøpe en bil til. Dette blir en bil nr.2 og dermed en bruktbil. Jeg fyller 18 år så jeg vil ha noe som ser noen lunde ut, meden han vil ha mest mulig bil for pengene. Han har sagt en sum rundt 50000-70000,- skal gå fint. Noen som kan hjelpe meg til å overtale han til å kjøpe en bil som ser noenlunde ut? Takker på forhånd for svar:) Lenke til kommentar
rublings Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Stor, liten? Hvor gammel? trenger du stor plass? Bensin eller diesel? Lenke til kommentar
mikuni_89 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hei, det har seg slik at fattern har bestemt seg får å kjøpe en bil til. Dette blir en bil nr.2 og dermed en bruktbil. Jeg fyller 18 år så jeg vil ha noe som ser noen lunde ut, meden han vil ha mest mulig bil for pengene. Han har sagt en sum rundt 50000-70000,- skal gå fint. Noen som kan hjelpe meg til å overtale han til å kjøpe en bil som ser noenlunde ut? Takker på forhånd for svar:) 8945936[/snapback] volvo s40 er en meget fin bil ell en a4 ell en bmw i 3 serien (318i)...men ligger noen meget fine s 40 på autodb og finn.no nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå