Emotion Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Topic sier vell det meste.. Det som skjer når jeg prøver å starte opp pcen er at jeg ser bildet av hovedkort driveren helt i starten når jeg slår på pcen. Og det er d eneste bildet jeg ser, det vil liksom ikke frem til windowsen! Vær så snill og hjelp meg fort Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Du fjernet gamle drivere? Du kusket 3 pins strømkontakten? Lenke til kommentar
Emotion Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Ja formaterte til og med! men d samme skjer, også får jeg ikke kommet meg inn i biosen en gang :S Lenke til kommentar
Arne Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Kan du for sikkerheits skyld setje inn det gamle, så du får avklart om det er det nye kortet si skyld, og ikkje noko du har vore borti? Lenke til kommentar
Taurshaz Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Strømforsyningen er nok ikke kraftig nok. Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Enig med Taurshaz. Hvis ikke det er et AGP kort det er snakk om her da. Isåfall, har du et eldre hovedkort som ikke støtter AGP 3.0 . Lenke til kommentar
Emotion Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 450 W strømforskyning! Og det med hovedkortet tror jeg det er.. men det er ikke mer en 2 år gammelt! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Er det eit AGP eller eit PCI (express)-kort det er snakk om? EDIT: Du finn det ut om du opner maskina. Er slotten skjermkortet står i lengre bort mot høgre enn dei andre slott'sa, så er det AGP om han er på lik linje med dei andre, er det PCI (express). Endret 26. juni 2007 av Arne Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Eller har du kopplet ledningene rett? Jeg fikke ikke startet min maskin etter jeg kjøpte meg X1950PRO. Det viste seg at det måtte to molexplugger fra PSUen til. En som gikk via den HDen som OSet ligger på, for og så gå videre til skjermkortet som hadde en Y plugg. Og en ledning som gikk direkte fra PSU til skjermkort. Da startet maskina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå