skyline Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Når jeg kjører nyeste WCPUID 3,1A eller no, så restarter pc`en med en gang, ikke en feil melding engang, dette gjelder alle WCPUID jeg har prøvd (en 4-5 forskjellige versjoner) og Z-CPU. PC`en har ikke stabilitets problem ellers, har prøvd å sette ned cpu`en på standard hastighet, men ingen forskjell. Har prøvd å rive ut alt untat hardisk,skjermkort,ram og cpu. Men det samme skjer. Hva kan dette være for no? Noen andre som har hatt dette problemet? Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Har hatt samme problem..helt tl jeg (akkurat nå) lastet ned nyest versjonen...da fungerte det fint for første gang! Hvis du ikke har prøvd det så kanskje.... :-? Lenke til kommentar
555 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Samme problemet her hvor laster jeg ned nyeste Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Nyeste versjon av WCPUID kan hentes ned fra www.h-oda.com som er den ofisielle hjemmesiden til programmet Lenke til kommentar
skyline Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg har prøvd nyeste versjon, som jeg nevnte i min åpningspost, og dette hjalp ikke. Frustert! :-? Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg har prøvd nyeste versjon, som jeg nevnte i min åpningspost, og dette hjalp ikke. Frustert! :-? Ja jeg bomma litt der ja :oops: Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg har prøvd nyeste versjon, som jeg nevnte i min åpningspost, og dette hjalp ikke. Frustert! :-? Det var 555 jeg svarte. Ikke deg ;-) Lenke til kommentar
skyline Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Fleire tips? Har prøvd nyeste bios. samme problem forsatt! ARG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå