Dagger Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 HEI! har kjøpt det kortet som er nevnt ovenfor her. Jeg putta det inn i pci porten, satte på Racke'et putta inn en Jack>MiniJack Overgang og stappa in de ræææva desktophøttalerne mine for å teste. dedeaktiverte det innebygde lydkortet og avinstallerte driverne til det. Innstallerte alle drivere og programvare, MEN: i Enhetsbehandling står det: ingen driver er innstallert. Driverne ligger i en .EXE fil så man kan ikke innstallere de manuelt (?) Har prøvd diverse drivere og installert og avinstallert +har lasta ned nye drivere og sånt. PS har XP med SP1 det som skjer er at det ikke kommer noe lyd av Noe slag! HJELP??? Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Kom igjen a! dere som er så dritflinke!! Lenke til kommentar
Bach Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Den exe-fila kan du pakke ut med feks winzip, men det skal ikke være nødvendig. Hvilken pci-slot putta du kortet i? Sjekka mulige konflikter? Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Putta den i PCI sloten under AGP sloten, ser ikke ut som noen konflikter, men hva vet vel jeg? Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Når jeg har installert de NYESTE driver'ne får jeg følgende melding:Denne enheten kan ikke starte. (Kode 10) Lenke til kommentar
Bach Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Den første pci-porten deler helt sikkert resurser med agp-porten. Delinga pleier å være slik: AGP og PCI1 PCI 2 og 3 PCI 4 og 6 PCI 5 og RAID Det blir som regel minst kluss hvis du putter tilleggskort i PCI 3 og 4. Hvis hovedkortet ikke har RAID skal også PCI5 være problemfri. Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Har skifta PCI spor nå, men funker ikke nå heller! :-? Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 FIKK DET TIL!!! tusen takk for hjælpa! Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Hva gjorde du da ? Bytta til et annet PCI spor og vips så var det bra ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå