Gå til innhold

Tiscali internett.....DAMN!!!

Anbefalte innlegg

For ca 1uke siden bestillte jeg tiscali fastpris isdn. Klarte ikke å vente på at adsl kommer hit:P

Grunnen til at jeg kjøpte det, var fordi jeg spiller endel action quake over nettet, men med tiscali internett lagger det i forhold til telenor HOS meg.

Først fikk jeg over 150i ping, men så fiksa jeg noen dns servere greier så jeg fikk rundt 100 i ping med tiscali... men da jeg hadde telenor fikk jeg rundt 50. Dette irriterer meg så sinnsykt. Spessielt når alle kameratene mine får 35-50i ping med tiscali....

Åssen får jeg ned pingen...

Går det an å "tweake" quake2?(hvis... hvordan)

Jeg har en en ok pc..

950athlon t-bird...

tnt2 ultra..

384ddr ram

kjører xp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men splitte mine brammseil!! Har akkurat samme problemet med tiscali fastpris abo. Det var ikke slik for ca 3 uker siden, da hadde jeg ok ping på rundt 50-60. (Når jeg fikk det i høst fikk jeg enda bedre ping, fra 48-57 som oftest.)

Har skrevet mail og bedt om forklaring, men har bare fått et svar, og det var vel egentlig ikke noe svar. De spurte rett og slett om det var noe feil med innstillingene i spillet i forhold til båndbredden.

Har en thread om dette gående på hardware.no forumet.. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...st=1&replies=12

Lenke til kommentar

Har det samme problemet jeg, bare i CS. Har en ping på ca.100-150 med Tiscali, bytter jeg til Telenor ligger jeg på rundt 50-60.

Før hadde Tiscali en fin og jevn ping, men skal si det har forandret seg.

Hadde også Netcom en stund, akkurat det samme problemet...

Nei, jeg skåler for Telenor ja:)

Bruce^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...