Kridal Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg stiller kanskje litt høye krav til mobilen min i forholdt til pris, men jeg vil heller øke prisen litt, enn å la det gå utover kravene. Det er viktig at mobilen ser bra ut da design er SVÆRT viktig, mealtså n vet at dette er forskjellig fra person til person. Skal kjøpe ny telefon og har disse kravene: Funksjoner: -Kalender: Ja - Enkel -GPRS: Ja. -EDGE: Det samme -Email klient: Nei Form: -Samme hvilken form -Vekt: Samme -"Støt/sprut/støv-sikker": Gjerne, men ikke viktig Skjerm: fargeskjerm. -Størrelse på skjerm. (helst over 1,8) -Touchscreen: (nei). Pris: Jeg har mellom 0 og 2500 kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense). Med abonnementsbinding): (nei) (ikke operatørlåst) Diverse: -Merke: (Åpent for alt, så lenge de er pene å se på). -Kamera: (Ja) et ganske bra et (helst min 2 pixel og autofokus). -Videokamera: (Ja). -Symbian: (nei). -Infrarød port:(Det samma). -Blåtann (Bluetooth):(Ja). -Internminne: (det samma) -Minnekort?:(Ja). -MP3: (Ja). -Radio:(Det Samme) -UMTS: (Det samme). -Triband: (Det samme). -wLAN: (nei). - Mulighet for GPS: (nei) - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: (nei) -Batterilevetid: Veldig Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? (Ringer mye og sender mange sms. Mobilen blir altså brukt mye! Blir også brukt en del til å ta bilder og høre på mp3, gjerne noen spill mens man venter også ) PS: hadde vært bra med trackID også! Men er vel kanskje bare SE som har det, eller? Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå