Diptheria Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Dette er en fin liten sak. Fikk ihvertfall meg til å gruble litt når jeg skulle bytte ut min gamle bærbare. http://datafreelance.com/lanbox/ Delene som er valgt er som du sikkert ser førsteklasses.. Men ingen problem å gjøre dem om til student økonomi og allikevel ha en rå liten tass på gulvet.. Selv har jeg nettop bestilt Multicom Compal IFL90+ 15.4" GeForce® 8600M GT 512MB Santa Rosa.. Sterkt å anbefale.. Lenke til kommentar
Diptheria Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 OT: Kjenner du BigMac? 8945365[/snapback] jepp Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 var det ikke litt svakt skjermkort da? ellers virket jo størrelsen bra Lenke til kommentar
Diptheria Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 var det ikke litt svakt skjermkort da? ellers virket jo størrelsen bra 8945573[/snapback] Joa.. Ikke det nyeste, ikke det dyreste.. Akkurat det derren med skjermkort er vel det som oftest svir mest for dem fleste.. Da er det greit å være kompis med GE money bank eller MasterCard Gold.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå