Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

har dere noen koselige nattameldinger?

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Gjest Guest

Det er vell ikke noen som har noen koselige nattameldinger man kan sende til en jente som man liker veldig godt?

Alle forslag er like velkomne, og på forhånd takk!

endret emnetittelen så den ikke bryter med 3ordsregelen ~Moderator

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest

Nei, dårlig med det, men tenker å få henne med på et opplegg snart. Tenkte mere på dikt og i den duren.... "Tenker på deg, hjerter, osv...."

Lenke til kommentar

"Når sola forsvinner og månen skinner, da er tiden kommet for å la ennå et døgn fare. Men minnene fra dagen med oss to vil være murt inn med sement og alltid være der. Sov godt, det er ikke sikkert jeg er her i morgen. Elsk meg mens du kan"

:dontgetit:

Neida, jeg setter min lit til at noen kommer med noen gullkorn så gutten får sendt nattamelding. :thumbup:

Lenke til kommentar
Nei, dårlig med det, men tenker å få henne med på et opplegg snart. Tenkte mere på dikt og i den duren.... "Tenker på deg, hjerter, osv...."

8945276[/snapback]

Synes selv at slikt er for klisjè.

I natta meldinger refererer jeg som oftest til handlinger eller hendelser som har skjedd med den personen, sier at det var hyggelig, vi får gjenta det en gang, koselig, godt å se deg osvosv

Lenke til kommentar
"Når sola forsvinner og månen skinner, da er tiden kommet for å la ennå et døgn fare. Men minnene fra dagen med oss to vil være murt inn med sement og alltid være der. Sov godt, det er ikke sikkert jeg er her i morgen. Elsk meg mens du kan"

:dontgetit:

Neida, jeg setter min lit til at noen kommer med noen gullkorn så gutten får sendt nattamelding. :thumbup:

8945283[/snapback]

"Det er ikke sikkert jeg er her i morgen. Elsk meg mens du kan"? :hmm:

God natt min elskede. Jeg har det så utrolig bra med deg i livet mitt. Jeg kommer til å elske deg for alltid og jeg håper du gjør det samme. etc etc

Lenke til kommentar

Lånte noen ord fra Salomo. Kanskje her er noe man kan bruke :cry:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvor vakker du er, min elskede.

Å, hvor vakker du er!

Dine øyne bak sløret er som duer.

Ditt hår er lik en flokk av geiter

som bølger ned fra Gileads fjell.

2 Dine tenner er som nyklipte sauer

når de kommer opp fra vaskedammen.

Alle har de tvillinger,

og ingen av dem har mistet sine lam.

3 Dine lepper er som skarlagensbånd,

og yndig er din munn.

Som en skive av et granateple

er tinningen bak sitt slør.

4 Din hals er som Davids-tårnet,

bygd til våpenhus.

Der henger tusen skjold,

alle heltenes rundskjold.

5 Dine bryster er lik to rådyrkalver,

lik gasellens tvillinger

som beiter mellom liljer.

6 Når dagen blir sval, og skyggene flyr,

da går jeg til myrraberget,

til haugen som anger av røkelse.

7 Min elskede, alt ved deg er vakkert;

det fins ikke lyte på deg.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Tråden stenges.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...