Gå til innhold

For oss som bor i Oslo - Komplett *løst*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere som sier de har fått saker 2-3 ganger fra komplett denne uken, men de er jo nedlassa med arbeid. I går hadde de fortsatt ikke fått behandlet ferdig alle ordrene som ble lagt inn i helgen! Så dette med at pakker blir sendt kl 12 er nok litt feil for tiden. Er det sommervikarer som forårsaker kaos der mon tro? :hmm:

Lenke til kommentar
Flere som sier de har fått saker 2-3 ganger fra komplett denne uken, men de er jo nedlassa med arbeid. I går hadde de fortsatt ikke fått behandlet ferdig alle ordrene som ble lagt inn i helgen! Så dette med at pakker blir sendt kl 12 er nok litt feil for tiden. Er det sommervikarer som forårsaker kaos der mon tro?  :hmm:

8953960[/snapback]

 

Tipper ordrene som ikke er behandla ikke er automat-ordrer, har jeg rett? Er bare disse som de sier at vil bli sendt kl 12 eller noe. Og tror også disse prioriteres foran servicepakke.

Lenke til kommentar
Snakket med Komplett og fikk vite at gratisbruken av henteboksen på Oslo S skyldes problemer med den og noen brukere har fått ettergitt fraktkostnadene som følge av det.

8955508[/snapback]

 

Hvordan kan man få ettergitt noe som aldri var et alternativ (altså det stod null -0- kr) ?

Lenke til kommentar
Snakket med Komplett og fikk vite at gratisbruken av henteboksen på Oslo S skyldes problemer med den og noen brukere har fått ettergitt fraktkostnadene som følge av det.

8955508[/snapback]

 

Hvordan kan man få ettergitt noe som aldri var et alternativ (altså det stod null -0- kr) ?

8955907[/snapback]

 

Hva med dersom de på forhånd vet at det er problemer med boksen? Vetta faen, men det var det de sa på telefonen i alle fall.

Lenke til kommentar
Snakket med Komplett og fikk vite at gratisbruken av henteboksen på Oslo S skyldes problemer med den og noen brukere har fått ettergitt fraktkostnadene som følge av det.

8955508[/snapback]

 

Problemer? Som i at varene blir levert alt for raskt? :p

 

M.

Lenke til kommentar
Snakket med Komplett og fikk vite at gratisbruken av henteboksen på Oslo S skyldes problemer med den og noen brukere har fått ettergitt fraktkostnadene som følge av det.

8955508[/snapback]

 

Problemer? Som i at varene blir levert alt for raskt? :p

 

M.

8968695[/snapback]

Problemet var vell sannsynligvis at faktura-systemet deres feilet og gav noen 0 i fraktpris. Brukerene som har fått fraktkostnader som følge av en feil, er vell muligens feilen i seg selv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...