Gå til innhold

For oss som bor i Oslo - Komplett *løst*

Anbefalte innlegg

La merke til at Komplett tilbyr gratis frakt til Oslo.

Det er bare å krysse av for levering til postkasse på Oslo S. Ganske genialt :)

Det virker som om dette er bevist da de ikke tilbyr det samme i Sandefjord hvor de holder til.

Lenge leve konkurransen :thumbup:

Edit:

GRATIS FRAKT TIL OSLO S ER AVSLUTTET FOR DENNE GANGEN

TAKK TIL KOMPLETT

(håper det ikke blir lenge til neste gang).

Endret av Spartan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det gjelder henteautomaten i det gamle stasjonsbygget. Jeg har testet opplegget to ganger den siste uken og kan derfor bekrefte at det er helt gratis hvis du velger betaling med visa o.l. (forhåndsbetaling) :)

Endret av Spartan
Lenke til kommentar

Er jo litt moro å se på frakt-prisene. Jeg bor i Stockholm, og bestiller derfor fra Komplett.se. Men varene sendes fortsatt fra Sandefjord! Jeg kan velge å hente varene i deres hente-butikk i Stockholm sentrum, og da koster frakten 29,00SEK uansett hvor mye det er! Det syns jeg er ganske imponerende når jeg ser at det koster over 40NOK å hente varene på deres eget lager i Sandefjord! ;-)

Lenke til kommentar
Nøyaktig hvordan velger man henting på Oslo S? Finner det ikke i fraktalternativene (se bilde).

post-29613-1182841987_thumb.jpg

8946300[/snapback]

Dersom kapasiteten i henteautomaten er brukt opp for kommende døgn, blir ikke det alternativet vist. Prøv igjen dagen etter... Min erfaring er at varene blir sendt fra Komplett ca kl 12 og lagt i automaten ca kl 16, og så har man 22 timer på seg til å hente dem. (Hva som skjer med en uavhentet vare der om man av en eller annen grunn blir forhindret å hente, er derimot et annet spørsmål... :hmm: )

Jeg har brukt den 3 ganger den siste drøye uken og kan bekrefte at det er gratis dersom man ikke sender i oppkrav (bruker visa eller mastercard) og at det går kjapt. Ser ut som om komplett prioriterer automatpakkene... :hmm: Hvilket er greit for oss som kan bruke det, ugreit for andre...

M (Som passerer Oslo S to ganger i døgnet)

Lenke til kommentar

Har også med størrelse på pakken å gjøre. Dersom den er for stor til å passe i automaten, kommer ikke valget opp.

Men er det faktisk bekreftet at dette er nå gratis? Tidligere kostet det jo nesten like mye som bedriftspakke ekspress over natten

Lenke til kommentar

Kanskje det er et "lanseringstilbud" av et eller annet slag? Hvis det er permanent er det hvertfall et knakende godt tilbud, det er sikkert og visst. Da vil det nok utelukkende lønne seg for meg å bruke Komplett til alle mine PC utstyr innkjøp.

Lenke til kommentar

To tomler opp! Veldig bra Komplett!

For å gå rett i strupen på Netshop burde de også ha en "test hentestasjon" på østkanten og en på vestkanten av Oslo. Da tenker jeg at Komplett kommer til å bli aktuell å benytte igjen.

Mitt kjøpsmønster endret seg raskt når Netshop Oslo åpnet. Kanskje komplett kan lure meg tilbake igjen? :)

Lenke til kommentar

Jeg testet henteautomat igår!

Drit bra, bare taste inn koden man får på SMS og hente den.

Når døra poppet åpen så smilte jeg bredt =) Tror det blir flere slike forsendelser i fremtiden.

Raskt gikk det også.. Varene ble plukket fra lageret i Sandefjord

mandag klokken 09:00 og pakken var i hentebua

mandag klokken 14:30

Skikkelig profft for å være "gratis"

Anbefales.

Lenke til kommentar

Dette vil jo være et klart konkurransefortrinn også mot fysiske butikker. Er det noe man trenger raskt og tenker at "jeg må stikke innom xxx for å se etter yyy etter jobben" kan man heller bestille det kvelden før/ på morgenen og hente det så uten å måtte lete rundt i butikker. Tror jeg skal prøve det snart selv gitt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...