eikum Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Hei. Har en Nokia N73, er lei av å skrive meldinger på det lille tastauret. finnet det et program som jeg kan legge inn på pcen som sender teksten jeg skriver over til telefonen? Eller som sender mld for meg, har OneCall så får ikke sendt via dem. Endret 25. juni 2007 av eikum Lenke til kommentar
Holten Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Registrer deg på www.biip.no! Hvis du legger inn et profilbilde der så kan du sende opp til 30 sms pr.måned! Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg iallefall dette med programvaren til min X660 Samsung. Du har muligheter med en slik telefon du har, finnes det ikke kan du lage programmet selv. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Registrer deg på www.biip.no! Hvis du legger inn et profilbilde der så kan du sende opp til 30 sms pr.måned! 8945154[/snapback] Jepp, har konto der.. plusser tilogmed, menne er sånn begrensing for hvor lang meldingen kan være =/ Lenke til kommentar
eikum Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Fant ut at gikk ann via PC Suiten, men er litt buggy tror jeg.. men funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå