Knopfix Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Lurer på hvor mange Volt som brukes i strømnettet til Storbritannia,husker jeg ikke feil bruker de noen andre stikkontaker der også? Tenkte å bestille en vare fra Ebay. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Lurer på hvor mange Volt som brukes i strømnettet til Storbritannia,husker jeg ikke feil bruker de noen andre stikkontaker der også?Tenkte å bestille en vare fra Ebay. 8945112[/snapback] De har en annen type sokkel, men 230V stemmer. Ofte får du kjøpt overganger o.l på clas ohlson eller tilsvarende butikker. Eventuelt hvis kontakten er på en ledning kan du bare klippe av den gamle og sette på en ny, Endret 25. juni 2007 av kpolberg Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Ok,bra det er 230 V,så får jeg skru på en annen kontakt. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Etter et kjapt søk pø google fant jeg denne fine oversikten: http://www.kropla.com/electric2.htm Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Flott guide,fikk nettopp brukt for den. Endret 26. juni 2007 av Knopfix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå