xxexx Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Er haiene i haisommer ekte? Har nettopp sett Haisommer 1 og 2 og syns de ser veldig ekte ut. Vel, er de det? Lenke til kommentar
xxexx Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Hvordan har de gjort det for å få det til å se ekte ut da? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hvordan har de gjort det for å få det til å se ekte ut da? 8945132[/snapback] Filmtriks. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Kan han som spiller Supermann virkelig fly?! Det ser jo så ekte ut! Lenke til kommentar
xxexx Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Jajaja! Jeg er egentlig ikke så dum.. Men det er jo en ganske gammel film også vet lite om slikt. Uansett skjønner jeg jo at de ikke slipper en ekte jai oppi en båt full av mennesker! Og da kan en jo lure på hvorfor jeg spurte om de var ekte... Heh.. men hvordan gjør de det egentlig..? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Du kan se "haien" på Universal studios. Tips: I dagslys kan du se sminken :!: Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Du kan se "haien" på Universal studios. Tips: I dagslys kan du se sminken :!:8945232[/snapback] Been there, done that. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 haiene ser jo dirkete latterlige ut. hvis du har sett litt haier da Lenke til kommentar
kalli Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Du kan se "haien" på Universal studios. Tips: I dagslys kan du se sminken :!:8945232[/snapback] Been there, done that. 8945236[/snapback] Me to! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 "Alle" vet jo at haiene i haisommer ikke er ekte, haisommer er ofte tatt opp i sammenheng når det diskuteres filmtrisk og roboter. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Selv syns eg haiene ser helt fake ut. Så korleis du kan syns at den ser ekte ut skjønner eg ikkje? Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Både ja og nei. Noen klipp i den første filmen er filmet i Australia med ekte haier, men meste parten er med en mekanisk hai. Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Det hadde vell vært dyreplageri også om alt var ekte... Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Uekte. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ekte. Endret 26. juni 2007 av Deminust Lenke til kommentar
Speik Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 I den orginale og mest kjente Haisommer-filmen (JAWS) er haien mekanisk, men i en av de hysterisk dårlige oppfølgerne, er det en animert 3D-hai. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Haien i den første Jaws-filmen ser absolutt best ut i serien, da de klarer å vise akkurat liter nok til at en ikke legger merke til alt for mye av det som ser feil, og fake ut. Klart en ser at Bruce (den mekaniske haiens navn) ikke er en ekte hai, spesielt mot slutten, men man ser den ikke lenge nok av gangen til å irritere seg over det. I oppfølgerene biter de over ett alt for stort eple, og ender opp med å vise alt for mye av en falsk hai som ikke ser mye bedre ut enn den i originalen, de data-animerte greiene ble også fulstendig skivebom. Slike "feil" som at en hai ikke ser helt ekte ut i en film fra før CGI-ens tid kan dessuten lett skjule seg bak at det er sjarmerende. Jaws (1) synes jeg er en svært god film, mens oppfølgerene har en tildels høy unerholdningsverdi, ler godt av de. Endret 11. juli 2007 av Bruckiania Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå