Strikkolf Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hei. Hver gang jeg prøver å koble meg til kazaa, mirc og denslags står det bare "connecting". Hva skal jeg gjøre? Jeg vet ikke hva som er feil, og er ikke så flink i data.. Kan noen hjelpe meg? Forklar ganske nøye.. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Sitter du hjemme eller på skolen el.l.? høres ut som om du har en brannmur som er satt opp for å hindre at du bruker denne typen tjenester. Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 du må skrive det her: /msg [clown] u r cute Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hvis du sitter på skolen eller jobb, så er det nok lite du kan gjøre, brannmuren blokkerer nok alt som ikke er vanlig internettsurfing. Eneste måten som du kan få mIRC til å funke, er å finne en server som støtter å koble til via porter som InternetExplorer bruker, f.eks. Port 80. For å gjøre dette, skriver du i statusvinduet: /server <navn.på.serveren:80> Jeg vet dessverre ikke om noen vanlige chattenettverk med servere som støtter dette :-? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 du må skrive det her:/msg [clown] u r cute og dette skal man skrive inn hvor? Lenke til kommentar
Strikkolf Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg prøvde /server 80 Det virker fortsatt ikke. Det står bare unable to connect. Hvordan kan jeg ta vekk brannmuren da? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 det er ikke mulig! Du får ikke fjerna brannmuren; den er satt opp for å hindre at du får tilgang til disse tjenestene på Internett! Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hvis du sitter på skolen eller jobb, så er det nok lite du kan gjøre, brannmuren blokkerer nok alt som ikke er vanlig internettsurfing. Eneste måten som du kan få mIRC til å funke, er å finne en server som støtter å koble til via porter som InternetExplorer bruker, f.eks. Port 80. For å gjøre dette, skriver du i statusvinduet: /server <navn.på.serveren:80> Jeg vet dessverre ikke om noen vanlige chattenettverk med servere som støtter dette :-? niks, dårlig med det :/ går fra 6666 og oppover til 8xxxx (de ALLER fleste), med unntak av eks irc.homelien.no som også har porter nede på 51xx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå