Gå til innhold

BoodRayne demo til PC er ute..

Anbefalte innlegg

..og jeg elsker det allerede :D

lastet det ned i helgen og falt pladask for demo'n, fet grafikk, dødsexy dame :p med lange kniver og huggtenner og kule move's..

ta det, kombiner med en drøss nazisoldater, diverse monstre, mye blod og kroppsdeler som flagrer, samt litt Max Payne slo-motion og blood rage.. konge :D

blir lansert på PC i mars, gleder meg som en unge til det kommer, ligger som nr.2 på ønskelista, med Doom]I[ som nr.1 :)

må si at dem har lagt utrolig mye tid ned i grafikkmotoren og modellen til Rayne, med tilnærma perfekte overganger mellom kroppsdelene, og det flagrende røde håret, kombinert med seriøs bruk av bumpmapping både på modellene og miljøet.. kult er det og at når man springer gjennom forheng og forbi flagg så flagrer dem i vinden :)

uansett, dem som liker mye blod og kroppsdeler og mye action, prøv demon :D

demo'n finnes på 3dgamers.com ps! er litt stor, 161Mb

ofisiell site her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Terminal Reality som produrer spillet til både PS2, Xbox, Gamecube og PC har ingenting å gjøre med Max Payne. dem har så langt laget fire spill som er Fly II, 4X4 Evolution, Nocturne og BloodRayne.

heller ikke publiserings selskapet Majesco har hatt noe med Max Payne å gjøre (publiserte spillliste her).

men, jeg må innrømme der er et par likhetstrekk til max payne, med den slow-motion funksjonen i spillet og mulighet til å dodge kuler, men der stopper det.

som sagt tidligere så er spillet i 3rd person 'shooter', dvs man ser dama ovenfor, noe som jeg syns passer meget bra i dette spillet. mer en en gang har man en drøss med mobs rundt seg og da er det greitt å se hvor dem er og man kan tildels planlegge hvor og hvem nestemann blir. er ikke så kjekt å bruke tid på å waste en en fyr når det står 6 stykk bak og peprer løs med maskingevær i ryggen på meg, da hakker jeg heller gjerne løs på dem seks i det samme angrepet ;)

jeje.. gler meg til spillet kommer på PC jeg.. :D

Edit: Typo..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...