Cryztek Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Skal flytte HW min i en koffert og trenger noe antistatisk og plassere det i. Ideer? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 sjekk hos komplett de selger antistatiske poser Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Kan ikke flytter på Fredag. Må helst være noe man finner i hjemmet Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 viss du ikke legger dem sammen med flesgenser går det sikkert fint å pakke de inn i plast eller noe... har aldri vært så nøye på å pakke de slik, da jeg flytta heiv jeg alt i ei diger eske og alt fungerer ennda ^^ (ett år etter jeg flytta) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Legg det bare pent nedi og pass på at det er stødig Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 så lenge du flytter selv er det greit med en pappeske... viss du sender den med flytte selskap/posten/muttern så kan du regne med at du har mange flere hardware deler når du kommer fram Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hei. Bruk helst ikke noe av plast eller annet kunststoff. Vanlig avispapir utvikler lite statisk elektrisitet, så hvis du absolutt ikke har tilgang på egne antistatiske poser, bruk det. Husk at hvis du drar av et stykke tape på en rull, blir du og tapen statisk oppladet, ved bruk av papir tape er problemet mindre. Nettulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå