-balder- Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Er det lov å si hva man mener her, når man trenger hjelp? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Les retningslinjene før du poster slikt, tviler på at det er lov, litt på kanten, men søk på www.google.com Lenke til kommentar
master_x Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 mener da at det skulle gå ann å bruke ps2 spill.. skal du bruke emulator eller?? Lenke til kommentar
-balder- Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Nei jeg skal bare se på vanlige dvd filmer Lenke til kommentar
Danny Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 kan jo hende dvd spilleren er for gammel,prøv å bruk den hos noen andre som har nyere dvd. men det kan hende at dvd spillere ikke kan lese ps2 cd`er noe ala dreamcast sine cd`er Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 mener da at det skulle gå ann å bruke ps2 spill.. skal du bruke emulator eller?? emulator er vel lovlig? Men man må bruke sin egen "BIOS" + at man må eie en PS selv.... Tror det er noe slikt i den leia... Lenke til kommentar
-balder- Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 jeg får denne feilmeldingen: Windows cannot read from this disk. The disk might be corrupted, or it could be using a format that is not compatible with windows Den tar vanlige dvd'er og cd'er Lenke til kommentar
-balder- Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 modellen er:Creative dvd-rom dvd 1242E Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Min Creative Dvd-rom er fra 1999, og den leser selv de nyeste PS2 dvd'ene. Testen nå The Getaway bare for å sjekke. Får opp alle filer og alt i Windows Utforsker. Lenke til kommentar
thorel Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Det beste du kan gjøre, er vel å teste den i noen andre DVD-spillere Les retningslinjene før du poster slikt, tviler på at det er lov, litt på kanten, men søk på www.google.com Hva er ulovlig med dette da liksom? mener da at det skulle gå ann å bruke ps2 spill.. skal du bruke emulator eller?? Finnes ingen emulatorer til PS2 Lenke til kommentar
-balder- Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Kan det være et xp problem? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Tror ikke XP har noe imot det. Som sagt leser min creative Dxr2 5X Dvd-Rom fra 1999 dette helt fint (i XP). Lenke til kommentar
-balder- Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 takk for hjelpen alle sammen, av en eller annen grunn så virker det nå, fjernet noen drittprogrammer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå