Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Fett forbrenning ?

Hilde87

Anbefalte innlegg

Hei!

Hvilke måter er det best å forbrenne fett på? Jeg tenker (selvfølgelig, som andre jenter) på lår og sideflesk.

Jeg har lenge drevet med intervalltrening og spilt kant i håndball. Da blir det mange raske starter, noe som jeg skjønner gir rompe -og lårmuskler? Men jeg vil ikke ha det! Det ser ut som fett og jeg kan noen ganger føle meg litt for rund, selv om mange sier jeg er tynn..

Jeg merker at jeg reagerer hver gang det dukker opp en eller annen pop-up reklame om piller du kan ta for å øke forbrenningen. Men er det egentlig noen som virker? Kan man stole på dem? Og bør man vær voksen for å ta slike ting?

Ellipseklinikken har noe som heter ultraShape for å fjerne fettceller.. Det synes jeg høres bra ut, men kanskje litt for dyrt..

Jeg har begynt å legge om kostholdet og spise mindre og sunnere, men vil heller ikke slanke bort rompa. Slik ser jeg at mange andre jenter, som har vært litt runde eller overvektige før, har gjort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såkalt punktforbrenning er dessverre umulig. Hvilken treningsform som er best egnet til å forbrenne fett er vel ganske omstritt, er endel forskjellige teorier ute å går.

En grei regel er vel at ingen av disse preparatene fungerer på egenhånd. Mosjon og et bra kosthold er alfa og omega.

Slike ting som ultrashape er jeg generelt sett skeptisk til.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...