Sobler Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Heisann Det er snart på tide for meg å ta påbygg på skolen og få generell studiekompetanse. Men spørsmålet mitt er; Hvilke skoler kan tilby 3D? Jeg vet om Noroff instituttet fra før av, men fins det flere? Er i Norge jeg tenker på mest da. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg vet Idefagskolen tilbyr diverse 3D-studier, men dette er en privatskole som koster flesk! Skal se om jeg finner flere skoler. Lenke til kommentar
Sobler Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Takk for det raske svaret! Kjekt at det finnes flere skoler her i landet. Jeg tar også gjerne imot tips o.l. fra folk som har gått/går på slike skoler Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) MI har vel 3D-relaterte studier, mener jeg å huske. Jeg har hørt mye blandet kritikk av Noroff; noen sier det er prima, andre sier det er dritt. De som kan mye om faget, enten det er 3D eller web, symes nok kanskje det blir for lett i begynnelsen. De jeg kjenner som var relativt grønn epå området, sier det er veldig bra. Men det er nok hva du gjør det til - det kan bli veldig bra, eller helt motsatt. Endret 25. juni 2007 av EvenT Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Høyskolen i Volda har en bachelor i animasjon: http://www2.hivolda.no/amf/Animasjonsutdanninga/index.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå