kenji21 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) jeg lurte på om noen vet om chess som har netcom nettverk vil fungere på en mobil med netcom operatørlås?? Endret 28. juni 2007 av kenji21 Lenke til kommentar
andyolse Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 jeg lurte på om noen vet om chess som har netcom nettverk vil fungere på en mobil med netcom operatørlås?? 8944471[/snapback] det er jeg ganske sikker på at den ikke gjør! på lik linje med at en telenorlåst telefon ikke ville fungert med tele2 simkort Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Tidligere var det vanlig å låse telefoner til fysisk nettverk, altså at telefonen ville fungere så lenge sim-kortet var fra en operatør hos netcom fungerte den hos alle operatører i netcoms nett. Nå om dagen er telefonen nesten alltid låst til operatør, og ikke netverk. Det hender en sjelden gang man kommer over en telefon som er låst til nettverk selv i dag. Om dette skyldes slurv, hastverk, eller lignende vet jeg ikke. Men faren for å komme over det er ikke så altfor stor. Så i praksis er svaret på spørsmålet nei, i teorien kanskje. Lenke til kommentar
kenji21 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 takk for svarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå