Gå til innhold

hvilken strømforskyning burde jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Chieftec Strømforsyning ATX 360W (P-4)

Strømforsyning for P4/AMD CPUs m/PFC 458kr

eller

Chieftec Strømforsyning ATX 360W 2vifter

Strømforsyning for P4/AMD CPUs m/PFC 550kr

Hvordan er disse? Bråker de?

Selges hos komplett, og jeg må ha ny da min nåværende er 250W :lol:

Noen innvendinger mot å kjøpe en av de?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en Chieftec 340w.. jeg syns ikke den bråker noe spesielt mer enn alt annet i min maskin.

Jeg ville gått for den chieftec 360w med 2 vifter, siden det da er ganske sannsynlig at den ikke bråker like mye som den med 1 vifte.

Min chieftec 340 watt er temperatur regulert, hvis du ikke har penger til enermax så vil jeg annbefalle chieftecen. Bråker ikke så mye som folk skal ha det til.

Lenke til kommentar
Jeg har en Chieftec 340w.. jeg syns ikke den bråker noe spesielt mer enn alt annet i min maskin.

Jeg ville gått for den chieftec 360w med 2 vifter, siden det da er ganske sannsynlig at den ikke bråker like mye som den med 1 vifte.

Min chieftec 340 watt er temperatur regulert, hvis du ikke har penger til enermax så vil jeg annbefalle chieftecen. Bråker ikke så mye som folk skal ha det til.

Har den samme og syns heller ikke at den støyer mere enn resten av pc'en min. Er litt susing om eg legger øre intil bak, men ikke noe som eg vil kalle støy?

Lenke til kommentar

Kan ikkje akkurat hjelpe deg med å velge mellom dei to du nemner, men eg kjøpte meg nettopp ei "ThermalTake 400W PFC powersupply" hos netconnection til 399,-. Denne skal ikkje bråke meir enn 25 db så det skulle i allefall vere ok, grei pris også....

Lenke til kommentar

Er det noen som kjenner til noen tester av de forskjellige strømforsyningene. (helst en link)

Tenker da spesielt på støy vs belastning.

Var innom hjemmesiden til Enermax og den eneste forskjellen jeg kan se på de forskjellige powerene er valg av viftekontroll.

Er det egentlig noen stor forskjell på de ulike seriene i praksis?

Lenke til kommentar
Tror du bør kjøpe ei Strømforsyning. Ikke ei STRØMFORSKYVING som du spør etter :) Smartass......... :lol:

Hvorfor kommer du med sånne kommentarer? Les og lær Nettikette, eller eventuelt bare bli voksen.

enig, slike barnslige unger burde ikke få adgang til internett/forumet. Han er vell bare en lite fjortis uansett :wink:

ps: du (duron rocks) er den eneste som har skrevet strømforskyving, jeg skrev "strømforskyning" :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...