Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente, 19 år - jomfru


Gjest Gjest_Emma_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,

 

Jeg er ei jente på nesten 19 år som er jomfru. Det er egentlig ikke noen spesiell grunn til det. Har hatt mange sjanser, men har liksom aldri funnet "den rette". Har rotet med mange osv., men altså aldri ligget med noen. Selvfølgelig kunne jeg gjort det i russetida eller noe, men føler likevel det hadde vært ganske teit.

 

Så hvordan hadde dere reagert hvis dere ble sammen med ei på 19 år som fortsatt er jomfru? Negativt/positivt? Bør jeg begynne å stresse med å få det gjort?  :p

8944411[/snapback]

Vell, hva hadde du tenkt om en gutt på 19 som var jomfru?

 

Jeg tipper du ikke hadde gitt det en særlig stor tanke.

Så det er da ingenting i veien med det.

 

Hadde jeg møtt ei jente og blitt sammen med hu for så å få vite at hu er jomfru, og at det er meg som skal få være den første så hadde jeg jo vært glad, og overbevist om at hun hadde likt meg. ;)

Lenke til kommentar

Ser overhodet ikke problemet med at noen på 19 er jomfru. Det at du ikke overkjører dine egne verdier for å "bli kvitt jomfrudommen" viser bare at du har integritet og evne til å holde fast ved det du synes er rett! Det viser også at du ser etter kvalitet, istedet for kvantitet! Ikke forveksel det med noe som er negativt!

 

Jeg hadde blitt glad over å møte en jente som deg! :)

Lenke til kommentar
Ser overhodet ikke problemet med at noen på 19 er jomfru. Det at du ikke overkjører dine egne verdier for å "bli kvitt jomfrudommen" viser bare at du har integritet og evne til å holde fast ved det du synes er rett! Det viser også at du ser etter kvalitet, istedet for kvantitet! Ikke forveksel det med noe som er negativt!

 

Jeg hadde blitt glad over å møte en jente som deg!  :)

8948288[/snapback]

 

Absolutt enig denne uttalelsen ;)

 

 

En positiv ting er jo at jenta ikke har hatt noen erfaring, så selv om man suger i å ha sex så vet ikke jenta om det er bra eller dårlig :)

8948129[/snapback]

 

Artig ordvalg mtp temaet. :wee:

Lenke til kommentar
Ser overhodet ikke problemet med at noen på 19 er jomfru. Det at du ikke overkjører dine egne verdier for å "bli kvitt jomfrudommen" viser bare at du har integritet og evne til å holde fast ved det du synes er rett! Det viser også at du ser etter kvalitet, istedet for kvantitet! Ikke forveksel det med noe som er negativt!

 

Jeg hadde blitt glad over å møte en jente som deg!  :)

8948288[/snapback]

Selvsagt, det hadde jeg og. Å møte ei fullstendig "ren" jente er ikke noe gutter forakter ihvertfall, den saken er biff! :p

 

EDIT: Med unntak av en kompis av meg, som FAKTISK hater jomfruer, hehe.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke reagert hvis jeg holdt på med en jente på 19 og hun fortalte meg at hun var jomfru. Jeg hadde sannsynligvis følt meg litt mer presset fordi jeg hadde hatt ansvaret for å "introdusere" henne til sex, men det hadde nok gått greit.

 

edit: Det skal være sagt at jeg tviler på at dette skjer, hvis hun har ventet så lenge på å finne "den rette" blir det sannsynligvis ikke meg hun ender opp med =D

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar

jeg var selv 19 og litt til når jeg hadde mitt første samleie, så det er ikke noe og skamme seg over det,

Og jeg for min del ville tatt det veldig positivt om jeg fant en på 19 som er jomfru, for da vet du att personen ikke er av typen som går fra gutt til gutt for og si det sånn,

 

så vent på den rette personen, og den rette tiden.... ingenting og stresse med i det hele tatt :)

Lenke til kommentar

Positivt er det jo ,men om du hadde hatt deg, eller ei, hadde det egentlig ikke spilt noen stor rolle.

 

Men poenget med å vente er ? " å møte en person som er spesiell" ? Teit mener nå jeg.

 

SteffyPants; man vet aldri, har da drevet med 2-3 "skikkelige" jenter som var det :p Rart, mtp. at jeg er ganske langt fra "skikket, skikkelig, ordentlig" - Normal i hele tatt... :p

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar

Jeg syntes ikke det er noe biggie, men vet med meg selv at hadde jeg vært 19 og jomfru hadde jeg mest sannsynlig følt meg litt presset.

 

Folk har jo delt syn ang første gangen. Noen har den illusjonen om at det bør være magisk og spesielt. Og det burde kanskje være det, men idag kunne jeg egentlig ikke brydd meg mindre om hvordan første gangen min var. Det var frivillig og gikk trygt for seg.

Men er man ikke klar, burde man absolutt vente. :)

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Hva om man snur det andre veien? Dvs. at det gjelder en 19 år gammel gutt i samme situasjon.

8952055[/snapback]

Da pleier man å tenke at gutten ikke har klart å få seg noe. Folkets fordommer.

8952079[/snapback]

Det stemmer nok bra Steffy!

 

Angående trådstarter hadde jeg blitt positivt overasket, men det hadde egentlig ikke spilt så stor rolle. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...