barskeberit Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Sex i et badekar fullt med tomatbønner. Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Dette er ikke min største fantasi akkurat, men har sykt lyst til å ha 69. Kanskje enda mer lyst enn vanlig sex. Aner ikke hvorfor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Din største sexfantasi er å ALDRI bli kåt? Blir ikke det litt som spaghetti og kjøttdeig uten spaghetti da? Jeg mener, om du ikke er kåt kan du heller ikke ha en sexfantasi ... merkelig dette her Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Din største sexfantasi er å ALDRI bli kåt? Blir ikke det litt som spaghetti og kjøttdeig uten spaghetti da? Jeg mener, om du ikke er kåt kan du heller ikke ha en sexfantasi ... merkelig dette her Mjaa.. Men hvis jeg aldri blir kåt, så får jeg aldri lyst til å ha sex. Det blir det samme som å ønske at man ikke liker spaghetti, og man bare vil ha kjøttdeig. Lenke til kommentar
Gjest Blasphemer! O))) Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Eg har alltid hatt ein sexfantasi om å ha sex på levende ord skole i Bergen En Kristen skole for bergens største fri menighet(ikke bundet til staten) foran guds åsyn:P Kommer eg til å brenne i helvette eller brenne i helvette? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jauda_* Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Bli voldtatt av den fineste dama i klaasen, "mot" min vilje, men at du ikke klarer stritte i mot fordi hun er sterkere enn meg... Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg kjører bil til min gutts hus. Det er sommer og varmt om natten. Vi kjører til et tjern og bader, først påkledd, så nakne. Jeg holder han, vi er begge nakne og jeg kjenner kroppsvarmen hans pulsere mot min kropp. Vi knuller utendørs i sommernatten. Vi smelter sammen til en person og er forelsket. Verden rundt oss seiler sin sjø. Det er bare oss to det handler om. Vi ser inn i øynene på hverandre og vet hva den andre tenker. Dette var en helt utrolig flott fantasi, deler den med deg Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 En gift dame på 30-35 år You bet! Kalles MILF Ja, for alle gifte damer mellom 30 og 35 er jo mødre. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 En gift dame på 30-35 år You bet! Kalles MILF Ja, for alle gifte damer mellom 30 og 35 er jo mødre. KeK Lenke til kommentar
nekronos Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 1. Har ofte fantasert om å ta kontroll over klasserommet med en pistol, også be alle de fine jentene kle av seg. Så kan de onanere for meg, konkurere om hvem som har finest pupper, vagina osv. Men måtte vært forsiktig, ikke ha diger gruppeorgie liksom, men en blowjob med pistol mot tinningen på dama feks. I disse tider tror jeg ikke det er en "lovlig" fantasi. Selv har jeg fantasert om det samme, men jeg kunne hypnotisere.. Jeg har også fantasert om akkuratt det samme!!! Men hos meg så hadde jeg en fjernkontroll som jeg kunne stoppe tid med og kontrolere dem rundt meg Lenke til kommentar
Gjest Guest_Navn_* Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Min største sexfantasi er vell og få en håndjobb av en vakker dame mens hun stimulerer prostate:P Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Da snakker vi at jeg blir gangbanga av de som er på top 99 av AskMen.com sin listekåring over verdens vakreste kvinner! Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Dette høres kanskje rart ut, men det er en fantasi. Jeg har en fantasi om og bli tatt rompa av ei jente ( eller flere ) med strap-on Det er min største fantasi Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Ja, for alle gifte damer mellom 30 og 35 er jo mødre. En MILF må ikke være en mor. Ei pen dame over tredve er i mine øyne MILF, uansett. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 En MILF må ikke være en mor. Ei pen dame over tredve er i mine øyne MILF, uansett. Hva mener du MILF står for da? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Mother I'd Like to Fuck, men det er fortsatt ikke et krav å være mor, imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg