Prognatus Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hvis du ikke vet, burde du vel ha avstått fra å ytre det utsagnet også. Det er nemlig ikke bare fysisk mishandling vi definerer dyremishandling som, det er også psykisk mishandling. Hvis hunden ikke vil og du tvinger den, er det dyremishandling. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Men så skal det egentlig vanskelig gjøres å bevise at en hannhund tar psykisk skade av å knulle et menneske i rumpa f.eks. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 hvis jeg var en hund å jeg hadde blitt tatt i rompa ville jeg hatt fysiske skader, eller kan hunder være homofile de og? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Dere kan slutte å argumenter for og imot nå med det samme. Jeg skal løse denne krangelen om "vil en hund ta psykisk/fysisk skade av å pule/bli pult av en person?" nå med det samme. *Kom da vovffen! Kom til pappa!* Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Emma Watson. I sengen min. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor folk liker emma watson. Æsj fy faen, jeg hadde heller pult L4r5 i rompa enn emma. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har dere vært kåte på Emma Watson siden Harry Potter og de vises stein eller etter føniksordenen? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 "Dere" faktisk? Jeg ville heller tatt Emma Watson i rompa enn L4r5. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 "Dere" faktisk? Jeg ville heller tatt Emma Watson i rompa enn L4r5. Ja, de 2-3 som har postet her om henne Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Såppas! Er forøvrig forståelig nok. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor folk liker emma watson. Æsj fy faen, jeg hadde heller pult L4r5 i rompa enn emma. Hei.... Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Æsj fy faen, jeg hadde heller pult L4r5 i rompa enn emma. Ikke gjør narr av sexfantasiene til folk. Det med Lars, mener jeg. OKEI. JEG MENTE IKKE DET! Lenke til kommentar
bandycot Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Min sterkeste fantasi må være å kose med Vida Guerra Den fantasien går ut på at jeg og Vida (Vida er liksom dama mi) ligger på plattingen utenfor huset. Sola står høyt på himmelen og rundt plattingen er det smaragd grønt gress. Vida ligger og soler seg i svart BH og G-string. Så røyser hun seg og kommer bort til meg, tar meg i armen og leier meg ut på gresset hvor hun legger seg ned og viser med kroppspråk hva hun vil. Jeg nøler ikke og begynner og beføle hende her og der. Å kose med den rompa, i sol og på et grønt gress må være aldeles deilig Endret 4. mai 2008 av bandycot Lenke til kommentar
Gjest jente16 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Å voldta noen. Å bli voldtatt, på en fest, helst bak lokalet... av en man er tiltrukket av vel og merke Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 En gift dame på 30-35 år (hun må se bra ut) tipper alle gutter mellom 16-20 og mer er innom denne fantasien Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) En gift dame på 30-35 år (hun må se bra ut) tipper alle gutter mellom 16-20 og mer er innom denne fantasien You bet! Kalles MILF Endret 6. mai 2008 av Aleksander92 Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hmm er da ikke direkte noen fantasi. Men å prøve det som prøves kan, så lenge det ikke blir grapsete. (Vil f.eks. IKKE prøve wet-sex etc) Lenke til kommentar
kmet Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det er så mye så mye jeg kunne tenke meg og gjort i denne verden.. Men, skulle det bli en så måtte det bli: To kvinner i joggebokse og STRAM top med nydusjet hår kommer begge to inn til meg, hiver meg opp i senga. Og det går hardt for seg i en finfin trekant, der dem fører, dem suger, dem gjør alt finfint. Og samtidig som hu ene rir meg, så slikker jeg hu ene.. Hadde vært ekstra digg om dem kunne klina litt. Kanskje slikka hverandre. Tatt på hverandre osv.. <{POST_SNAPBACK}> Jeg quoter vår alles kjære Borat her: I like Sexy time with my mother-in-law Ærlig talt, tror jeg er enig med -Shark-. Svalberg ved solnedgang med kjæresten Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 En gift dame på 30-35 år (hun må se bra ut) tipper alle gutter mellom 16-20 og mer er innom denne fantasien Jeg har egentlig alltid foretrukket de 40+, gjerne opp mot 50-55. Uten at hu nødvendigvis ser så jævlig bra ut heller. Lenke til kommentar
Gjest Jente16 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg drømmer om at en mann på 30-35 år knuller meg. Han har så stor og tykk pikk at det nesten gjør vondt når han trenger inn i meg. Av utseende har han mørkt hår, tredagersskjegg, hår der menn skal ha hår og naturlige arbeidsmuskler. Store, grove hender som fingrer meg til orgasme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg