Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er din største sexfantasi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Min sterkeste fantasi må være å kose med Vida Guerra :D

Den fantasien går ut på at jeg og Vida (Vida er liksom dama mi) ligger på plattingen utenfor huset. Sola står høyt på himmelen og rundt plattingen er det smaragd grønt gress. Vida ligger og soler seg i svart BH og G-string. Så røyser hun seg og kommer bort til meg, tar meg i armen og leier meg ut på gresset hvor hun legger seg ned og viser med kroppspråk hva hun vil. Jeg nøler ikke og begynner og beføle hende her og der. Å kose med den rompa, i sol og på et grønt gress må være aldeles deilig :love:

post-141026-1209942841_thumb.jpg

post-141026-1209942969_thumb.jpg

Endret av bandycot
Lenke til kommentar
Gjest jente16
Å voldta noen.

Å bli voldtatt, på en fest, helst bak lokalet... av en man er tiltrukket av vel og merke

Lenke til kommentar
Det er så mye så mye jeg kunne tenke meg og gjort i denne verden..

Men, skulle det bli en så måtte det bli:

To kvinner i joggebokse og STRAM top med nydusjet hår kommer begge to inn til meg, hiver meg opp i senga. Og det går hardt for seg i en finfin trekant, der dem fører, dem suger, dem gjør alt finfint. Og samtidig som hu ene rir meg, så slikker jeg hu ene.. Hadde vært ekstra digg om dem kunne klina litt. Kanskje slikka hverandre. Tatt på hverandre osv..

Jeg quoter vår alles kjære Borat her: I like :w00t:

Sexy time with my mother-in-law

Ærlig talt, tror jeg er enig med -Shark-.

Svalberg ved solnedgang med kjæresten :love:

Lenke til kommentar
Gjest Jente16

Jeg drømmer om at en mann på 30-35 år knuller meg. Han har så stor og tykk pikk at det nesten gjør vondt når han trenger inn i meg.

Av utseende har han mørkt hår, tredagersskjegg, hår der menn skal ha hår og naturlige arbeidsmuskler. Store, grove hender som fingrer meg til orgasme.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...