TanglewoodD Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Må akkurat nå, være analsex, eller 3 kant.. I disse tider tror jeg ikke det er en "lovlig" fantasi. Nei, det er nok «ulovlig» å fantasere om ting. Det er lov å vindushoppe, bare man handler hjemme Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hm, siden jeg bare er 14, ville ikke "sex" våre så passende Så; Stå i dysjen med dama å kline ! Jeg har truse på, hu BH og G-streng Hvor lenge tror dere lille-mann hadde vert død i en slik situasjon? Skulle likt å sitt dama sin reaksjon EDIT: Skriveleif ^^ Sex-fantasier ikke passende for en 14-åring? Oo Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Gjorde vel faen ikke annet når jeg var 14. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ney fyttigrisen. Da er man for ung. Skjerm det lille barnet! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Han hadde jo på undertøy ^^ Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 haha Nei sexfantasier er ikke lov for fjortenåringer! Kan ikke si at jeg har en konkret sexfantasi, men jeg har alltid hatt en ting for solbriller på dama;P kanskje litt rart, men whatevr. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 haha Nei sexfantasier er ikke lov for fjortenåringer! Kan ikke si at jeg har en konkret sexfantasi, men jeg har alltid hatt en ting for solbriller på dama;P kanskje litt rart, men whatevr. Det er en grunn til at det er en fetisj? Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Å si at jeg har det som fetisj er vel å dra det litt laaaaangt... Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 haha Nei sexfantasier er ikke lov for fjortenåringer! Arrest me cowboy, cause I'm guiltily as charged. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg kjenner den varme pelsen gli sakte over huden min mens hun kryper over meg. Jeg stirrer opp i taket av det halvmørke rommet i håpet om at den snart deiser ned i skrittet mitt. Jeg kjenner vesenet oppå meg spenne alle musklene i kroppen da hun ikke klarer å kontrollere ringmuskelen sin lenger. Det varme flytende stoffet treffer innsiden av lårene mine med et splæsj og jeg hører tilfredstilt bjeffing over meg. Så varm, denne "væsken" som renner ned på testiklene mine sakte og lukten gjør meg mer tent enn jeg allerede er. Jeg tar et godt og kraftig tak rundt begge labbene hennes og tvinger henne over på ryggen. Det kommer en overrasket pipelyd fra den store kjeften på bikkja. Sakte glir jeg inn i henne med en penis fylt av lort. Støt etter støt etter støt helt til vi begge kommer. En blanding av menneskelige stønn og bjeffingen til bikkja fyller rommet. Jeg går ut igjen og legger meg over på ryggen. Bikkja ligger med labbene sine over brystet mitt og vi sovner i en dyp søvn. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hundesex er faktisk ganske digg. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hundesex er faktisk ganske digg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg liker også å få hunden til å pule meg i anusen, men den største fantasien min er voldtekt. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 men den største fantasien min er voldtekt. Right on! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg liker også å få hunden til å pule meg i anusen, men den største fantasien min er voldtekt. Jeg tullet bare. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor You stole me show! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg tullet bare. Åja, DU tulla. Vel, uhm.. Jeg også.. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 såså, det er ikke farlig og innrømme at du fantaserer om dyr... så lenge du holder alle bevis unna allmenheten. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 såså, det er ikke farlig og innrømme at du fantaserer om dyr... så lenge du holder alle bevis unna allmenheten. Det er ikke ulovlig å ha sex med dyr så lenge de ikke blir skadet på noen måte Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 såså, det er ikke farlig og innrømme at du fantaserer om dyr... så lenge du holder alle bevis unna allmenheten. Det er ikke ulovlig å ha sex med dyr så lenge de ikke blir skadet på noen måte Definer skadet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 såså, det er ikke farlig og innrømme at du fantaserer om dyr... så lenge du holder alle bevis unna allmenheten. Det er ikke ulovlig å ha sex med dyr så lenge de ikke blir skadet på noen måte Definer skadet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Veit vel ikke jeg, moser ballene, sprekker endetarmen osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg