Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er din største sexfantasi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm, siden jeg bare er 14, ville ikke "sex" våre så passende :)

Så;

Stå i dysjen med dama å kline ! Jeg har truse på, hu BH og G-streng :)

Hvor lenge tror dere lille-mann hadde vert død i en slik situasjon? :lol:

Skulle likt å sitt dama sin reaksjon :lol:

EDIT: Skriveleif ^^

Sex-fantasier ikke passende for en 14-åring? Oo

Lenke til kommentar

Jeg kjenner den varme pelsen gli sakte over huden min mens hun kryper over meg. Jeg stirrer opp i taket av det halvmørke rommet i håpet om at den snart deiser ned i skrittet mitt. Jeg kjenner vesenet oppå meg spenne alle musklene i kroppen da hun ikke klarer å kontrollere ringmuskelen sin lenger. Det varme flytende stoffet treffer innsiden av lårene mine med et splæsj og jeg hører tilfredstilt bjeffing over meg. Så varm, denne "væsken" som renner ned på testiklene mine sakte og lukten gjør meg mer tent enn jeg allerede er.

Jeg tar et godt og kraftig tak rundt begge labbene hennes og tvinger henne over på ryggen. Det kommer en overrasket pipelyd fra den store kjeften på bikkja. Sakte glir jeg inn i henne med en penis fylt av lort. Støt etter støt etter støt helt til vi begge kommer. En blanding av menneskelige stønn og bjeffingen til bikkja fyller rommet. Jeg går ut igjen og legger meg over på ryggen. Bikkja ligger med labbene sine over brystet mitt og vi sovner i en dyp søvn.

Lenke til kommentar
såså, det er ikke farlig og innrømme at du fantaserer om dyr... så lenge du holder alle bevis unna allmenheten.

Det er ikke ulovlig å ha sex med dyr så lenge de ikke blir skadet på noen måte

Definer skadet.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:hmm:

Veit vel ikke jeg, moser ballene, sprekker endetarmen osv.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...