Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er din største sexfantasi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler på at jeg vil noensinne få noe som i mine drømmer. Den beste mine drømmer er å ha sex med Sam Fisher fra "Splinter Cell". (For alle opprørte gutter: jeg er ei jente). Fyren er en drøm. Jeg blir svak i knærne bare av å høre på stemmen. Han går som danser, høftene litt vrikker, skuldrene beveger seg. Ligner på en ulv. Hvordan kan man se hva slags dyr som springer: en ulv eller en hund? Ulvekroppen bølger seg pga ryggmargen er smidig. Hunden springer som en trebenk.

Folket som laget "SC"- serien skulle vise eksempel på den perfekte mannfolk. De lykkes. Han fikk meg å drømme igjen etter skilsmisssen. Fikk meg til å føle at jeg er en kvinne.

Endret av Fuskepels
Lenke til kommentar
Tviler på at jeg vil noensinne få noe som i mine drømmer. Den beste mine drømmer er å ha sex med Sam Fisher fra "Splinter Cell". (For alle opprørte gutter: jeg er jente). Fyren er en drøm. Jeg blir svak i knærne bare av å høre på stemmen. Han går som danser, høftene litt vrikker, skuldrene beveger seg. Ligner på en ulv. Hvordan kan man se hva slags dyr som springer: en ulv eller en hund? Ulvekroppen bølger seg pga ryggmargen er smidig. Hunden springer som en trebenk.

Folket som laget "SC"- serien skulle vise eksempel på den perfekte mannfolk. De lykkes. Han fikk meg å drømme igjen etter skilsmisssen. Fikk meg til å føle at jeg er en kvinne.

Sam Fisher er barskere enn Lars Monsen, ingen tvil om det. ;)

Lenke til kommentar
Sam Fisher er barskere enn Lars Monsen, ingen tvil om det. ;)

 

Sorry. Lars Monsen ser for meg som en av de gutter som har sagflis i hodet. :no: Se på øyene hans, de er blanke som to speilbiter. Det er ikke nok med en fin kropp. Omgående Sam Fisher, jeg vet et det er dumt å lete etter noe innhold i hodet til en dataspillfiguren, men jeg liker dialoger i spillet. Reklamen sier at fyren har "strange and bisarr" humørfølelse, men det har jeg og.

Jeg tror at jeg reagerte slik på ham pga han er ingen idiot, er ærlig og er det motsatte av være en dritsekk. Resten er bonus. Er noe som jeg manglet i hele mit liv så det er folk jeg kunne stole på. Da kan jeg bare slappe av og nyte livet. Da blir jeg vill. Stakkar, jeg kunne "kjøre" ham igjel.

Endret av Fuskepels
Lenke til kommentar
Hva med å faktisk få seg ligg ?

 

- Den burde jo toppe lista her inne, med de 40% som ikke har hatt samleie.

Åhåhå, stor gutt nå, ja.

 

Hvis man først skal ha seg et ligg, hvorfor ikke ha det som du vil ha det. ;)

 

Stor å stor, jeg sier bare hva statistikken forteller, å bli knekt av statistikken er en annen sak.

 

- Men jeg skal innrømme : Godt svart.

Lenke til kommentar
Det er så mye så mye jeg kunne tenke meg og gjort i denne verden..

 

Men, skulle det bli en så måtte det bli:

To kvinner i joggebokse og STRAM top med nydusjet hår kommer begge to inn til meg, hiver meg opp i senga. Og det går hardt for seg i en finfin trekant, der dem fører, dem suger, dem gjør alt finfint. Og samtidig som hu ene rir meg, så slikker jeg hu ene.. Hadde vært ekstra digg om dem kunne klina litt. Kanskje slikka hverandre. Tatt på hverandre osv..

 

Drømmen :love:

 

Kan godt ha litt vann på toppen og, slik at den er gjennomsiktig og viser litt hud, og at begge har knuse deilig kropp :D

Jeg er på Bahamas og vi er inne på et soverom; jeg og jenten.

Vi ser på en gørr kjedelig film, og begge to blir sakte kåt.

Plutselig river hun av meg alle klærene og jeg hennes. Så gir hun meg en lysestake og ber meg stappe den inn i hønen, noe som jeg gjør, samtidig som jeg slikker henne.

Så beføler jeg henne som bare faen på alt som heter kropp - utenom anus - og det er drit deilig.

Så går vi rundt naken i Bahamas-leiligheten vår, og kliner, beføler hverandre etc. vær gang vi går forbi hverandre etc. Aaaah.. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hm, siden jeg bare er 14, ville ikke "sex" våre så passende :)

 

Så;

 

Stå i dysjen med dama å kline ! Jeg har truse på, hu BH og G-streng :)

 

Hvor lenge tror dere lille-mann hadde vert død i en slik situasjon? :lol:

Skulle likt å sitt dama sin reaksjon :lol:

 

EDIT: Skriveleif ^^

Endret av Zeoh
Lenke til kommentar
Hm, siden jeg bare er 14, ville ikke "sex" våre så passende :)

 

Så;

 

Stå i dysjen med dama å kline ! Jeg har truse på, hu BH og G-streng :)

 

Hvor lenge tror dere lille-mann hadde vert død i en slik situasjon? :lol:

Skulle likt å sitt dama sin reaksjon :lol:

 

EDIT: Skriveleif ^^

 

Du har akkurat beskrevet et FORBANNA hot forspill! Dama i hvite truser og hvit bh, masse vann og masse tafsing.

 

RAWR!

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Fantasi_*

Var fantasi som var temaet her??

 

En stor, fet dame med våt fitte og mange hudfolder som bare var der for å brukes!

Bruke, tømme og gå. Og gjerne sammen med flere :p

Selvfølgelig skulle hun være i knestående, tilgjengelig og åpen for bruk i alle hull...

Lenke til kommentar

Hmm. Må være at når jeg kommer hjem fra jobb en dag, så står hun der i døråpningen å venter på meg. Hun går bort til meg å begynner å kysse meg og ta på meg. Senere så tar hun tak i hånden min, for å lede meg inn på soverommet vårt, hvor hun begynner å gjøre ting som en hver mann liker. :)

 

Står ganske høyt på lista.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...