SnusHanen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Den syns jeg kjæresten min kan bruke også! Lenke til kommentar
String-Jurgen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ute i skogen med dama, mulig det faktisk blir noe av. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) EDIT: Endret 15. oktober 2010 av flyndrefjes Lenke til kommentar
Early Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Dette ligger nok høgt på lista mi: Eg her heime åleine en kveld, 2 sjukt deilige jenter som eg kjenner ringer tilfeldigvis på hos meg. Jentene har vore ute på joggetur og så begynte det plutselig å regne kraftig, dei har lang vei heim så dei bestemte seg for å ringe på hos meg. Begge to har på seg joggebukse og en stram topp, og stive nipples etter det kalde regnet, den eine jenta er blondine og den andre er brunette. Dei kommer inn og får låne ett stort handkle av meg, eg går innpå rommet mitt og venter til dei er ferdige. Etter ei kort stund hører eg fnising og tulling innpå badet, eg hører den eine jenta sei: "kan du masere brysta min litt med handkleet", eg går inn for å sjekke og der står dei to, koser og maserer kvarandre med handkleet, begge to har tatt av seg alt utenom trusene. Når dei ser eg kommer spør dei om eg vil vere med å tørke dei...dette fører fort til en deilig trekant som varer lenge...^^ Redda tråden tilbake Endret 2. september 2007 av Early Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Redda tråden tilbake 9412792[/snapback] ..med et kanonbra innlegg. Hohoi! Lenke til kommentar
neadii Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 "Fuck for an A" Sier vel det meste :!: 8949839[/snapback] Haha, tok litt tid før jeg skjønte den. Ontopic: Min største sexfantasi må vel være å gjøre det i en litt kjølig skog på en stund det ikke er mygg. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Mine 2 største sexfantasier, går faktisk meir på location Den eine er med ei jente som eg virkelig elsker, ute på ei grøn eng, etter ein piknik heilt aleine, ein vakker solskinsdag! Med langt forspill! Den andre er på eit (bjørne)skinn foran peisen på ei hytte etter ein lang dag i alpintbakken! Igjen med ei jente eg virkelig elsker! These are my dreams! Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Jeg blir forelsket tenker" nei hun liker vel ikke meg, er vel bare venner". tar litt tid hun får kjæreste jeg ender opp med å surmule resten av dagen:O 8967172[/snapback] Gammelt innlegg, men dog.. Dette er standardprosedyre i mitt liv.. Dog irriterer jeg meg over min egen feighet *litt* lenger enn en dag.. This ends NOW! OnTopic: Fantasiene mine er så uspennende at.. Involverer meg, en seng og en jente.. I helt normale (kanskje litt halvkjedelige, nesten ortodokse) stillinger.. Endret 2. september 2007 av Karl-Peder Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg vil bli medlem av 10 000-fotsklubben! Lenke til kommentar
asdfjkl1235 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Eneste jeg kommer på nå hadde vel vært å overraske en fin jente jeg liker (og som også liker meg) en natt ved å plutselig være inne på soverommet hennes og begynne å småkose og se hva det eventuellt kunne blitt til :!: vet ikke om damen hadde blitt freaket ut av det, men når jeg foreslo det for eksen min sa hun at det kunne jeg gjerne gjøre Lenke til kommentar
Anarkist Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Min største sex fantasi for tiden er at jeg drar på hyttetur med en utrolig vakker jente som har utrolig vakker kropp. Deilige pupper, langt hår, og hun bader i et lite tjern. Vi begge bader nakne i tjernet og elsker med hverandre. Dette har jeg fantasert om i en lang periode. Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 At det hadde kommet en jente og stirret meg i øynene og kysset meg. Ps og hun skulle hatt langt lyst hår. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 tror jeg er BI. så jeg har som fantasi å bli pult i ræva... men jeg tenner like godt på kvinner... jeg tenner ikke på menn, men har som fantasi å få ting i ræva... men ikke pule en gutt. jeg puler kvinner. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Min fantasi er som følger..Jeg oppdager to menn som koser seg sammen. Jeg sitter og ser på det og blir utrolig opphisset, jeg vil se de suge hverandre, ta hverandre i rumpen osv..senere vil jeg delta;P;P Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) hmm, det må vel være med ei dame som jeg liker og vi gjør det doggy style bakerst i bussen ^^ Og komme hjem og gå opp trappa til andre etasje.. og finnet to jenter med dildo i senga så blir jeg med Endret 3. september 2007 av KexxY Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg har en syk fantasi, men jeg kommer ikke til og fortelle om den. En veldig veldig syk fantasi som alldrig skall realiseres. Lenke til kommentar
reds Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Teasing, Ekberg, teasing.. Lenke til kommentar
-hauken- Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ser en digg dame, går bort til henne for og si hei. Damen sier ingenting tar meg i hånden og drar meg med inn i huset hennes, så ser jeg bort fra henne i to sek, og når jeg ser på henne igjen er hun plutselig helt naken, og når jeg ser ned på meg selv, så er jeg sannelig naken jeg også, også starter hun Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Møte på Jessica Alba i en park, hun tar meg meg til Jennifer Love Hewitt, begge to leier meg til huset til Monica Belluci hvor vi alle har en heftig en-ukers spa "++" opphold. Selvfølgelig med en Grand Finale med de tre nevnte pluss Elisha Cuthbert, Evangeline Lilly, Cameron Diaz, Kylie Minogue, Nelly Furtado, Sarah Chalke og Claire fra Lost. Lenke til kommentar
-hauken- Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Møte på Jessica Alba i en park, hun tar meg meg til Jennifer Love Hewitt, begge to leier meg til huset til Monica Belluci hvor vi alle har en heftig en-ukers spa "++" opphold. Selvfølgelig med en Grand Finale med de tre nevnte pluss Elisha Cuthbert, Evangeline Lilly, Cameron Diaz, Kylie Minogue, Nelly Furtado, Sarah Chalke og Claire fra Lost. 9446040[/snapback] litt av en liste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg