Prognatus Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Bergensere kan skrive "en jente" på en norskeksamen og allikevel få feilfritt, men vi andre hadde nok fått en rød strek. Ellers tror jeg Kiire bare prøvde å oppfordre til en oppklaring, da Flimzes bruker "jomfru" om både seg selv og den h*n ønsker sex med. Som kjent brukes begrepet om en kvinne som ikke har hatt samleie. Om gutter er det riktig å si "svenn", selv om dette er på vei ut i dagligtale. Desto viktigere blir det da å spesifisere kjønnet riktig når man skriver slik som Flimzes gjør her. Endret 30. desember 2008 av Prognatus Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Da jeg gikk på skolen lærte vi i hvert fall at begge deler var lov, men at "ei jente" var mest vanlig å skrive. Og blant dagens ungdom så blir vel jomfru brukt om både kvinner og menn. Så utifra det vedkommende skriver kan det være både gutt/jente, jente/jente og gutt/gutt det er snakk om. Slik jeg ser det, i hvert fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Siden profilen hans sier han heter Michael, antar jeg at han er gutt. Det var motparten jeg var nysgjerrig på, siden han skrev "en" Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 La oss heller snakke om sexfantasier folkens, keep that other shit oouawt Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Var en jente ja, sorry for den. No hard feelings eh? Ser ingen problemer mot homofili, jeg har bare til gode å møte en gutt jeg liker på den måten Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Skal jeg si noe, så er det å ha sex med den hotteste jente på skolen, vi har holdt på litt i det siste så det er litt håp for meg og. Jeg har også lyst til å ha FFM sex. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 For noen uker siden, da vi hadde gym, delte læreren oss inn i par - to og to. Jeg kom som eneste gutt sammen med en jente, faktisk en av de deiligste på skolen. Hun lå bare der på matta foran meg og strakte ut den enormt deilige kroppen sin, fremhevet brystene og dro opp genseren så mye at man kunne se en del av magepartiet. Hun bare lå der og fristet meg, fy f*** som jeg hadde lyst til å bare sette meg ned på alle fire og kjøre på akkurat der... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 For noen uker siden, da vi hadde gym, delte læreren oss inn i par - to og to. Jeg kom som eneste gutt sammen med en jente, faktisk en av de deiligste på skolen. Hun lå bare der på matta foran meg og strakte ut den enormt deilige kroppen sin, fremhevet brystene og dro opp genseren så mye at man kunne se en del av magepartiet. Hun bare lå der og fristet meg, fy f*** som jeg hadde lyst til å bare sette meg ned på alle fire og kjøre på akkurat der... Sette deg på alle fire? o_o Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 hahahahaha jeg er ganske sikker på at han mente over henne liksom hohoho, takk for en god latter.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 For noen uker siden, da vi hadde gym, delte læreren oss inn i par - to og to. Jeg kom som eneste gutt sammen med en jente, faktisk en av de deiligste på skolen. Hun lå bare der på matta foran meg og strakte ut den enormt deilige kroppen sin, fremhevet brystene og dro opp genseren så mye at man kunne se en del av magepartiet. Hun bare lå der og fristet meg, fy f*** som jeg hadde lyst til å bare sette meg ned på alle fire og kjøre på akkurat der... Du hadde vel ikke på tights? Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 For noen uker siden, da vi hadde gym, delte læreren oss inn i par - to og to. Jeg kom som eneste gutt sammen med en jente, faktisk en av de deiligste på skolen. Hun lå bare der på matta foran meg og strakte ut den enormt deilige kroppen sin, fremhevet brystene og dro opp genseren så mye at man kunne se en del av magepartiet. Hun bare lå der og fristet meg, fy f*** som jeg hadde lyst til å bare sette meg ned på alle fire og kjøre på akkurat der... Vi har alle vært der. Jo mer du prøver å se bort jo mer ser du. Å holde på med skolens fineste jente på jentegarderoben mens alle de fineste jentene er nakne og ser på. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 For noen uker siden, da vi hadde gym, delte læreren oss inn i par - to og to. Jeg kom som eneste gutt sammen med en jente, faktisk en av de deiligste på skolen. Hun lå bare der på matta foran meg og strakte ut den enormt deilige kroppen sin, fremhevet brystene og dro opp genseren så mye at man kunne se en del av magepartiet. Hun bare lå der og fristet meg, fy f*** som jeg hadde lyst til å bare sette meg ned på alle fire og kjøre på akkurat der... Du hadde vel ikke på tights? Nei, og godt var det :!: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Du hadde vel ikke på tights? Nei, og godt var det :!: B-b-boner! Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Fyfaen som dette fikk meg til å le. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) En hel dag Med Kirsten Bell Hun er bare så pen og digg Han som spiller Logan i veronica mars er så f******* Heldig som får kysse med henne og alt!!! Hvorfor er jeg ikke eldre og bor i USA å kjenner HU!!! Endret 10. februar 2009 av Masterdragn0 Lenke til kommentar
Johari Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Drømmen er å bli totaldomminert av ei dame, ei som kan hærske over meg å be meg gjør alt mellom himmel og jord får å tilfredstille henne. Håndjern og pisk er seff en del a leken. Så kan vi bytte rolle også. Jeg domminere dama. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg har alltid hatt lyst til å gjøre det i dusjen,og gjorde det i går... var ikke noe særlig å skryte av. Ble bare trangt og klumsete x) Lenke til kommentar
Spissborgeren Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Følte du deg skitten etterpå? Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Følte du deg skitten etterpå? Nei, fant bare aldri en bra stilling.. Lenke til kommentar
Spissborgeren Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 De satans dusjprodusentene burde ta hensyn til slikt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg