Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er din største sexfantasi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Titfuck seff.

Alltid hatt lyst til å prøve. Ryktene har det til at det ikke er såå digg som det ser ut til.

En annen fantasi er vel å bare tilfeldig støte på ei venninne eller noe, så bare uskyldig dra en eller annen plass, så pule dritten hu av henne. SCORE

Er ikke så digg som folk skal ha det til ;)

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Titfuck seff.

Alltid hatt lyst til å prøve. Ryktene har det til at det ikke er såå digg som det ser ut til.

En annen fantasi er vel å bare tilfeldig støte på ei venninne eller noe, så bare uskyldig dra en eller annen plass, så pule dritten hu av henne. SCORE

Er ikke så digg som folk skal ha det til ;)

Agree. Men morsomt da.

Lenke til kommentar

OiOi...det kan være så mangt. Men min allers største fantasi (drøm), er å ha heftig sex i et telt/hytte/ under åpen himmel, langt inne i skogen hvor ingen kan høre oss :p

Har og et sterkt ønske om å ha sex til en skikkelig black metal låt...det får fart på sakene :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg ødelegger fullstendig pervometeret... jeg har jo gjort omtrent halvparten av alt som er postet her... *kremt*, men nok om det :)

Off the top of my head right now...

Adriana Lima, Ana Beatriz Barros, Gisele Bundchen og Alessandra Ambrosio (brasilianske Victoria's Secret babes), kjemper tag-team wrestling i frukt-gele om å vinne retten til en trekant med meg.

Primitivt, men det funker :)

Lenke til kommentar
Jeg tenner veldig på å dominere jentene. Binde dem fast. Gi de ris. Ta tak i hodet deres og knulle dem i munnen i mitt tempo.. Få dem til å tigge om pikken min. Ha dem fullstendig i min makt og fingre dem til de er så kåte at de gjør alt jeg vil.
http://www.smil-norge.no/. Deler litt av den samme fantasien.
Lenke til kommentar

Min største sexfantasi er å møte på noen som klarer å deepthroate meg. Da kan hun bli mitt faste følge for en periode.

Ellers er vel den våte drøm at en dag, så har SpecialForces skåret hull i setet på F16-en, slik at han midt under oppdraget i Afghanistan voldtar meg bakfra med kraftig "skyts". :ninja:

---

Pivotal: Er enig med deg i alt du skrev 2 sider tilbake. Dog den beste indikasjon på at noen er god i senga, er at de er stygge og i god form. Pene mennesker tror utseendet skal gjøre jobben for dem.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+6132

En eller ei? Er litt forskjell der ... men samma faen for meg :D

Siden jeg fortsatt er jomfru (jeg er 20 :( ), må vel min største fantasi være å ikke være jomfru mer, gjerne med han jeg liker.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...